New York Street Style: Fashion Week Spring 2014

19:31 Ola Herman 0 Komentarzy

 W dzisiejszym poście chciałabym wam opublikować zdjęcia z trwającego w Nowym Jorku Fashion Week'u. Niestety,dla mnie,zwykłego szaraczka obecność na tak wielkiej imprezie jest tylko albo i aż wielkim marzeniem. Pokazy wielkich projektantów,tłum dziennikarzy, wielkie ikony mody - to wszystko tworzy jedno z największych świąt modowej kultury. Oglądam zdjęcia z pokazów,które mnie interesują i inspirują,ale ciągle mam mało. Postanowiłam przejrzeć strony z  New York Street Style i chciałabym pokazać zdjęcia które przedstawiają stylizacje niezwyczajne,inspirujące,w których i ja sama czułabym się komfortowo.

 
    New York Fashion Week Spring 2014 Street Style, Day 3
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style
New York Fashion Week Spring 2014 Street Style

zdjęcia pochodzą z strony www.wmagazine.com

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.