Lip butter caramel cream.

15:03 Ola Herman 0 Komentarzy

Uwielbiam wszelakie smarowidła,pomadki,szminki do ust. Zazwyczaj smakowe pomadki stają się nie lada pokusą by ich nie zlizać. Piękne zapachy kuszą, a śliczne opakowania wprawiają mnie w nie lada zachwyt. Robiąc studenckie zakupy w Biedronce  natknęłam się na Nivea lip butter caramel cream. Wcześniej smaku malinowego używała już koleżanka z roku. Jako przyszłe panie kosmetolog zachwycamy się wszelkimi kosmetykami, uwielbiamy testować i sprawdzać na sobie różne specyfiki. Tak tez po dobrych opiniach zakupiłam ten produkt i jak na razie jestem zachwycona a smak oraz zapach jak dla mnie cudowny. 


Chociaż jeżeli ktoś ma skłonność do szybkich podrażnień ust w czasie dużych mrozów moim zdaniem to masełko nie sprawdzi się aż tak dobrze,ale jeżeli ktoś lubi takie małe smakołyki jak ja to gorąco polecam.

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.