My opinion about Mixa.

13:08 Ola Herman 6 Komentarzy

    Mixa jest marką kosmetyków do pielęgnacji skóry wywodzącą się z Francji, od pewnego czasu pojawiła się na Polskim rynku. Jako,że wcześniej czytałam o tej firmie i zaletach produktów zdecydowałam się zakupić ,,Mleczko do demakijażu Optymalna Tolerancja dla skóry wrażliwej i reaktywnej". Stosuję go już trzeci miesiąc i chciałabym podzielić się z wami moją opinią. 

   
   Plusy

1. Mleczko ma kremową konsystencję,posiada delikatny zapach wręcz niezauważalny, nie drażni oraz jest puchaty jak chmurka,świetnie rozprowadza się na waciku. Nie uczula idealnie dopasował się do mojej skóry.

2. Mam skórę bardzo alergiczną i delikatną, nie mogę stosować drażniących i silnych kosmetyków. Mleczko jest idealne ponieważ nie podrażnia mojej skóry,gdy zmywam makijaż(nie muszę jej mocno przecierać) ponieważ mój makijaż idealnie się zmywa.

3. Nie podrażnia moich oczu co jest dla mnie bardzo ważne,ponieważ noszę soczewki kontaktowe i nie chciałabym już ich niczym drażnić po ściągnięciu ,,szkiełek". W moim przypadku tusz schodzi bardzo szybko, oczy nie pieką a skóra wokół oczu nie wygląda jak buraczek. Jednak chciałabym wspomnieć, ja nakładam bardzo małą ilość tuszu w ciągu normalnych dni, jednak gdy  mój make up jest mocniejszy oczywiście zużywam produktu więcej jak i muszę bardziej mocniej naciskać wacikiem skórę. Efekt i tak dla mnie jest bardzo zadowalający. ;) 

4. Pojemnik jest z dozownikiem,ułatwia aplikację. Jest higieniczne i estetyczne.

5. Cena to około od 13 do 15 zł. 

  Minus:

1. Jest tylko jeden minus, mleczko pozostawia na skórze lekką tłustą warstę,którą ja zawsze zmywam nawilżonymi wacikami. 


Skład:
aqua/water,ethylhexyl,palmitate,glycerin,carbomer,allantoin,cetereth-25,cetearyl,alcohol,disodium cocoamphodiacetate,disodium edta,methylparabeb,myrtrimonium bromide,propylene glycol,rosa gallica,extract,sodium hydroxide,parfum/ fragnance (F.I.L B53381/2)



Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Dzisiaj będąc w Rossmannie patrzyłam na to mleczko bo po pierwsze było przecenionego na bodajże 11 zł , a po drugie słyszałam wiele dobrego nt kosmetyków Mixa i ostatnio nawet bo zabiegu kreatynowym kupiłam szampon dla dzieci tej marki. Podejrzewam ze po tym jak skończy mi sie dotychczasowe mleczko do demakijażu wyprobuje to ktore polecasz. Z czystej ciekawości jak będzie sie sprawować u mnie :)
    Pozdrawiam,
    Coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później koniecznie napisz jak się sprawdził,jestem ciekawa bardzo takich opinii, pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  2. Bardzo nie lubię mleczek do demakijażu, ale ogólnie tej firmy jeszcze nic nie miałam, a kusi mnie kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpie mleczek ;/ głownie za to, że wlasnie pozostawiają ten tlusty film na skórze ;/ zdecydowanie wole micele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz stosuje płyn micelarny tej marki i również jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy skończy mi się mleczko to zamierzam kupić właśnie ten płyn micelarny by sprawdzić ; )

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.