My opinion about the cream to the hands of Ziaja

13:41 Ola Herman 2 Komentarzy


Cześć !

W dzisiejszym poście chciałabym opisać i zdać relację na temat kremu do rąk i paznokci,którego producentem jest Ziaja. Dostałam go w prezencie od bliskiej koleżanki  i od razu się nim zachwyciłam, ale to wszystko już w plusach poniżej. Teraz gdy wydusiłam już z niego wszystkie resztki doszłam do wniosku,że zrobię post.  Zapraszam serdecznie do przeczytania mojej opinii. ; )
Plusy:

1. Krem ma za zadanie odżywić paznokcie, wzmocnić je zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania; wygładzić i nawilżyć dłonie oraz zlikwidować uczucie szorstkości W moim przypadku krem spisywał się bardzo dobrze, nawilżał moją skórę i nie zostawiał tłustej warstwy na dłoniach. Wchłaniał się bardzo szybko. Po tygodniu używania moje dłonie były o wiele bardziej odżywione,delikatne i miękkie.  

2. Produkt posiada przepiękny zapach,który przypominał mi dzieciństwo ( zapach świeżego prania, rąk mamy bo używała kiedyś perfum o podobnym zapachu) BOSKI jak dla mnie. ! 

3. Opakowanie jest dość małe, ale mimo tego starcza na dłużej niż się spodziewałam. (około miesiąca) 

4. Jest łatwo dostępny i w bardzo przystępnej cenie. 


Minusy :

1. Lubię zużywać produkty do samego końca nie marnując ich,by wydobyć resztki z tego kremu których było bardzo dużo jak się potem okazało, musiałam przecinać i wygrzebywać  zawartość co staję się już mniej higieniczne,ale nie jest jakąś ogromną katastrofą.;p 

2. Jeśli ktoś będzie miał naprawdę wielką potrzebę odżywienia swojej skóry na dłoniach pozbycia się dużej suchości to radzę zakupić bardziej tłustszy krem, lub zdiagnozować te objawy z dobrym specjalistą który doradzi nam i dostosuje produkty do danych potrzeb. 

 Skład   

Aqua, Cyclomethicone, Dimethiconol, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Cyclomethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Panthenol, Lactobacillus/Milk Solids/Glycine Soja Oil Ferment, Cyclodextrin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Eugenol, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Limonene, Citric Acid.



pozdrawiam ciepło. 













Zobacz również:

2 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.