Zimy nie było,ale krem był. / Hand and nail cream.

17:37 Ola Herman 0 Komentarzy

Miała być zima, miał być mróz, krem do rąk z Neutrogeny czekał na ważne zadania i chyba się nie doczekał. Pomimo, że mam delikatną skórę dłoni tegoroczna ,,zima” potraktowała je dość łagodnie. Krem ten, dostałam w prezencie razem z balsamem do ust przy zakupie soczewek. Ucieszyło mnie to bardzo, ponieważ lubię produkty Neutrogeny, a nie musiałam dodatkowo wydawać pieniędzy.

Produkty Neutrogeny są wychwalane i krytykowane. Ja można by rzec, że znalazłam się pośrodku tych ocen.
Producent w opisie produkty zachwala, że jest on stworzony we współpracy z dermatologami, sprawia że paznokcie są dwa razy mocniejsze, intensywnie nawilża a dzięki nietłustej konsystencji szybko się wchłania.
 

Plusy:
1.    Krem posiada bardzo fajną konsystencję, szybko rozprowadza się na powierzchni dłoni. Mnie nigdy nie podrażnij ani nie uczulił. Ręce po nim są delikatne w dotyku, zabezpieczone - zapewne nie cierpiały by tak na wielkim mrozie.
2.       Ma delikatny zapach typowy dla Neutrogeny.
3.       Produkt łatwo się aplikuje.
4.       Krem wyciskamy z tubki na dłonie,dla mnie bardzo wydajny.
5.     Mam bardzo łamliwe paznokcie, produkt ten może nie zdziałam jakiś ogromnych cudów, ale zawsze gdy zmywałam lakier nakładałam go na płytkę i spowodował że paznokcie były mocniejsze, nie łamały się tak bardzo.

Minusy:
1.       Moim zdaniem jednak tłusta warstwa na dłoniach zostaje na dłużej, nie wchłania się tak szybko jakbym chciała ( jednak coś za coś ).

2.       Cena dla niektórych może być wysoka. 

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.