Proste czy kręcone o to jest pytanie ? / Big problem - my hair.

21:56 Ola Herman 0 Komentarzy

   Czy wy też macie problem w doborze fryzury do danej okazji ? Ja takie rozterki mam bardzo często. Może zrobię warkocza i go podepnę, a może po prostu wyprostują czy też zwyczajnie nic nie zrobię i wyjdę w lokach. I tak ciągle.. Nigdy nie mogę się zdecydować. Uwielbiam proste włosy dlatego że moje naturalne się kręcą. (Czy każda dziewczyna, która ma proste włosy chce loki, a ta która ma loki chce proste?)


                                  
                                                                 photo from http://summertimesprinkles.tumblr.com/

W tym roku w niedzielny świąteczny poranek jak zawsze myślałam co by tu zrobić, i wybrałam na ostatnią minutę, że podkreślę tylko moje loki lokówką.(bardzo odkrywcze, wiem ;D )

Moje włosy są bardzo trudne w stylizacji. Rano kiedy wstaje czasami mam poczucie, że wyglądam a’la pan Wodecki. Gdy wyprostuję po 10 min już zauważam pierwsze skręty. Na co dzień nie chce stosować mnóstwa specyfików do stylizacji,  bo włosy stały by się jedną wielką kopką siana. Wiadomo że od czasu do czasu możemy zrobić loki takie jak z pokazu Victoria’s Secret  bardzo wysoką temperaturą używając prostownicy albo lokówką, ale nie wolno przesadzać z częstotliwością. Nasze włosy mogą się pogniewać.


W innych postach postaram się opisać produkty do stylizacji kręconych włosów, oraz produktów do włosów zniszczonych i farbowanych. A teraz tylko pokaże jak wyglądały moje włosy w  wielkanocny poranek. 

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.