Wieczorny relaks. ,,Stuck in love"

22:09 Ola Herman 0 Komentarzy



Filmy -  uwielbiam je oglądać i odkrywać nowe tytuły, które zapisuję w swoim notatniku. Romantyczne komedie kojarzą mi się z wygodną kanapą, ciepłym kocem i bliskością mojego S. Za to horrory kojarzą mi się z siedzeniem pod kocem ( jak zawinięty kot) i podglądaniu czy aby straszny moment się już skończył. Oczywiście gdy mam dzień w którym robię sobie maraton filmowy nieodłącznie zasiadają ze mną jakieś dobre smakołyki. Chociaż jak każdy z nas lubię chipsy ( kto ich nie lubi ? ) od dłuższego czasu staram się ich w ogóle nie spożywać. Za to kroje sobie owoce i robię z nich sałatkę, lub robię sobie mieszankę studencką czyli suszone owoce i orzechy. Niezłym dodatkiem są tez ryżowe wafle z jogurtem naturalnym. Gdy mam już takie zapasy mogę sobie pozwolić na chwilę relaksu z filmem.

 Jednym z lepszych filmów które zobaczyłam  w ciągu dwóch tygodni to ,,Stuck in love”.


Odnoszący sukcesy pisarz Bill Borgens nie może pogodzić się z odejściem żony. Obsesyjnie próbuje ją odzyskać i cały czas wierzy, że jego ukochana żona wróci. Chociaż sypia z inną kobietą Tricią. Bill mieszka w urokliwym domu znajdującym się blisko plaży. Wraz z nim mieszka syn Rusty, który zakochuje się w nieodpowiedniej dziewczynie.  Byli małżonkowie mają jeszcze córką – piękną inteligentką  studentkę Samanthe, która wydała już swoją pierwszą książkę. Sam nie pogodziła się z odejściem matki i stara się ją z całych sił nienawidzić. Aby dowiedzieć się reszty musicie zobaczyć sami. ;)


                               

Film jest idealnym połączeniem komedii i dramatu. Z pewnością ta historia nie wywoła u was fali łez. Ale za to można obejrzeć świetny pokaz humoru, lekkiej ironii i cynizmu. Zwróciłam również uwagę na dialogi, które są bardzo inteligentne. Moim zdaniem aktorzy zostali idealnie dobrani do swoich ról, a  w szczególności Lily Collins, która jest cudowna. 
                                                     

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.