Elegancja, klasyka, prostota.

13:58 Ola Herman 1 Komentarzy

    Gdy przeglądam stare albumy, i zdjęcia na których jestem zadaję sobie pytanie, jak mogłam się tak ubrać? Nie wiem czy mam uciekać, czy zakrywać oczy czy po prostu śmiać się z ,,stylu'' który prezentowałam. Jak każdy miałam swoje wzloty i upadki w modowych  poczynaniach, aż w końcu dorosłam do mody wiem co lubię i wiem w czym się dobrze czuję.Sama stworzyłam swój styl. Uwielbiam stonowane kolory jak i delikatne pastele. Kocham prawdziwe jeansy, ramoneski, białe koszule i balerinki. Na wiosenne i letnie stylizacje spisują się doskonale. 
                                     

Uwielbiam sportowe buty, wysokie szpilki i sandałki, ale moją największą miłością darzę baleriny. Pasują do sukienek, spódniczek, spodni. Pasują do wszystkiego :D ( dobra może do dresu nie koniecznie, ale są też takie domowe pluszowe baletki).

                            
pic from tumblr

Do mojej kolekcji dołączyły kolejne. Oto one. Czarne klasyki i bardziej urokliwe z czerwoną kokardką. 


                       






Zobacz również:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.