Inspiracja – gdzie ją znaleźć?

20:11 Ola Herman 0 Komentarzy

Inspirować może nas wszystko - piękne widoki w oknie o poranku, filmy, książki, otaczający nas ludzie. Z wszystkiego możemy czerpać nowe pomysły. Chwytajmy te wszystkie promyki słońca, zapisujmy piękne cytaty do kolorowych notatników. Inspirujmy się pięknem, wsłuchujmy się w muzykę, pochłaniajmy piękne krajobrazy. Wszystko wokoło kwitnie,pachnie. Cieszmy się tym wszystkim. 

 

Najczęściej takie rzeczy inspirują mnie i dają natchnienie do stworzenia makijaży, strojów czy dekoracji w pokoju. Jestem osobą, która kocha delikatność, mam coś z romantycznej duszy. Uwielbiam pastelowe stonowane kolory. Chociaż idąc na zakupy obiecuje sobie, że kupię ciemne cienie lub szminki i tak wychodząc mam w ręku pudrowe,różowe pomadki. (Z tego się raczej nie wyleczę...). Kocham różowe i białe róże, letnie sukienki i kapelusze. Staram się zawsze stawiać na naturalność i kobiecość. I jest mi z tym bardzo dobrze.

Pozdrawiam,



Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.