Niedzielny mix inspiracji.

13:44 Ola Herman 0 Komentarzy

    Postanowiłam,że w miarę moich możliwości, będę tworzyła takie posty. W tym tygodniu bardzo dużo się działo. Studia, nauka,  powrót do domu, zrobiłam zakupy, odprężyłam się, nawet miałam chwilę czasu by się trochę poopalać. Wypożyczyłam parę ciekawych książek z biblioteki więc moje wolne chwile teraz wyglądają następująco : leżak, late i książki. Dzisiaj już wyjeżdżam do Opola z wielkim smutkiem ponieważ z chęcią poleżałabym sobie dalej i poczytała. Ten tydzień to również wielkie upały przynajmniej u mnie, dlatego myślę że dzisiejsze zdjęcia was trochę ostudzą, a może też spowodują tęsknotę za morzem, plażą i drinkiem w ręku ? ; )  A  w dodatku Justyś wykonała taki morski make up w moim odczuciu w poprzednim poście (klik). To teraz spotykamy się na plaży.. 
4329 def7 480
4300 543f 480

Moje motto życia wczoraj brzmiało tak : ,,Potrzebuję morza,wody zimnej,plaży piaszczystej,żaru z nieba i mnóstwo drinków."

4151 ee54 480
4045 3eb6 480
4618 105c 480
pics from tumblr.com

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.