Soft make up.

13:07 Ola Herman 3 Komentarzy

  Witam wam moi kochani. Chciałabym dzisiaj pokazać Wam mój makijaż, który wykonałam. Ja jako niepoprawna romantyczka, nie używam mocnych kolorów. Pewnie w niedługim czasie przekonam się do ciemniejszych odcieni ponieważ zamierzam przez wakacje poeksperymentować, kupić parę nowych paletek, lecz jak na razie znowu wybrałam stonowane, delikatne kolorki. 


Do makijażu użyłam :

     Podkład: ASTOR SKIN MATCH FUSHION MAKE UP + krem Ivostin Sensitia spf 20
     Korektor: MAYBELLINE aAFFINITONE 02 NATURAL
     PuderRIMMEL STAY MATTE MATUJĄCY PUDER PRASOWANY 003
     Róż w kulkach - WIBO SUN TOUCH 
     Cienie- LOVELY TERRA COTTA COMPACT
     Mascara- BOUJOIS VOLUME GLAMOUR ULTRA CARE NOIR BLACK 
     Kreska- RIMMEL GLAM'EYES 001
     Korektor do brwi- EVELINE COSMETICS ART SCENIC 3w1




Zobacz również:

3 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.