Trzy pozytywne zaskoczenia.

16:05 Ola Herman 8 Komentarzy

Pierwsze zaskoczenie to szampon Dove Heats Defence Shampoo.

Czy wierzycie w  stwierdzenia ,, Dzięki temu produktowi Twoje włosy będą gładkie, błyszczące i zabezpieczone przez wysoką temperaturą.” ? Na mnie to w ogóle nie działa, ponieważ użyłam już chyba tysiące litrów produktów, które miały zdziałać cuda na moich włosach. Żaden się nie sprawdził, oprócz szamponu z Lavery, który opisałam w innym poście (klik). Chodząc w drogerii i wiedząc, że skończył mi się szampon  do włosów, szczerze mówiąc nie zastanawiając się, wybrałam  Dove. I jakie było moje  zdziwienie gdy okazało się , że to naprawdę dobry kosmetyk. Nie dość  że moje włosy, nie są wielką sterczącą kulą siana po wysuszeniu, to w dodatku świetnie pachną i rozczesują się bardzo dobrze.  Prostuję włosy około 6 razy w tygodniu ( to złe, nawet bardzo wiem !. ), i do końca nie jestem pewna czy są doskonale zabezpieczone,  bo stosuję jeszcze inną specjalną odżywkę. Jednak gdy czesałam wyprostowane włosy, zauważyłam że stały się mocniejsze, nie elektryzują się i mniej  wypadają.

Drugie zaskoczenie to Garnier Ultra Doux – odżywka do włosów Awokado i masło karite.

O tej odżywce słyszałam i czytałam bardzo dobre opinie. Wychwali ją prawie wszyscy i ja też chciałam wypróbować ten przez wszystkich nazywany cud. Włosy po jej użyciu, są wygładzone, nawilżone, na moje zniszczone farbowaniem końcówki również działa świetnie. Przy dość wielkiej ilości może trochę obciążyć włosy, ale jeśli dopasujemy ilość naprawdę dobrze  się sprawdza. No i cena, bardzo niska w porównaniu do tego, że odżywka spisuje się tak samo jak produkty z naprawdę górnej półki.

Trzecie zaskoczenie. Wisienka na torcie. L’oreal ideal soft żel – krem oczyszczający.

To jest mój produkt do mycia twarzy numer 1. Nie zawiera SLS ani SLES. Usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nawilża idealnie skórę i pozostawia ją jedwabiście miękką. Jest bardzo łagodny, nie podrażnia moich oczu. Twarz w dotyku jest wygładzona i miękka. Gdy lekko przykładam jednorazową chusteczkę by osuszyć twarz, w lustrze widzę odżywioną skórę  a nie czerwony rumień na policzkach, które powodowały inne żele do mycia. Jestem tym produktem bardzo zachwycona. Na pewno będę do niego wracać. 

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. nie miałam tych produktów ale ciekawie o nich piszesz i wypróbuję
    i świetny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz. Cieszemy się wraz z Justyną, że będziemy miały stałego gościa. ;*

      Usuń
  2. o jak tu ciekawie! na pewno skorzystam z porad:-) poleccie jakąś odzywkę dla dziecka(10l) , długie , jasne i strasznie plątające się włosy. pre[araty ułatwiające czesanie nie wchodzą w grę bo włosy wyglądaja po nich jak tłuste... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dzisiaj poszłyśmy z Justyną zapytać się naszej Pani magister z kosmetologii co by poleciła, powiedziała nam że można już korzystać z wszystkich odżywek ponieważ 10 latek to już taki wiek,że można stosować produkty nie tylko te typowo dziecięce. Ta odżywka którą opisałam jest bardzo dobra, poleciłabym tez również te z biovax'u np z proteinami mlecznymi. Zależy również od tego czy dziecko ma coś alergię. Trzeba zatem czytać składniki. Polecam również bardzo dobrą szczotkę do rozczesywania włosów Tangle Teezer która nie dość że świetnie ,,pracuje" z włosami to jeszcze powoduje, że mniej wypadają i fajnie się czeszą. ( Taką posiadam więc polecam ) Najlepiej już przeczesać po umyciu później nie będzie aż takich wielkich problemów.

      Usuń
    2. O rany , serdecznie dziekuję za tak fachowe podejście do tematu DOCENIAM! Właśnie nie wiedziałam od kiedy można używać preparatów do włosów dla dorosłych u dzieci. Te dla dzieci są łagodne ale czasem mam wrażenie że za łagodne. Firmę biovax znam i lubię , wypróbuję ją więc na młodej a szczotki poszukam też bo czesanie u nas to koszmar. Dzięki BARDZO!

      Usuń
    3. Dziękujemy, nam jest bardzo miło słyszeć takie słowa ; ) Nasza Kosmetolog też ma dzieci w podobnym wieku więc nie ma się czego obawiać. ; )

      Usuń
  3. cute post
    http://amandachic.com/blog/dolores-promesas-opening-in-vigo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie wypróbować tę odżywkę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.