Upały - a co na to nasza skóra ?

12:46 Ola Herman 4 Komentarzy

 Hej, kochani.Nadchodzą wielkie upały, u mnie dzisiaj jest ponad 30 stopni. Czy wiecie może jak wpływa to na naszą skórę ? 

 Zacznę od tego, iż niestety bardzo mało osób używa kremów z spf rano, przed nałożeniem makijażu. Jak jesteśmy na plaży, nad wodą prawie każdy smaruje się kremami zapobiegającymi oparzeniom słonecznym, ale w czasie ,, zwykłych " dni już nikt prawie o tym nie pamięta. Fakt iż w podkładach jest już jakiś filtr, ale to nie to samo jeśli posmarujemy się kremem. Ja używam teraz serii z Iwostinu i jak na razie jestem zadowolona. Moja skóra jest nawilżona i zabezpieczona. Nie występują u mnie rumienie, czy np czerwony nosek i policzki po całodziennym chodzeniu po mieście w czasie upału. 

Pamiętajmy również o tym, że w takim czasie nasze gruczoły łojowe są wysoce pobudzone, wydzielają o dużo więcej sebum. Osoby, które posiadają cerę tłustą czy mieszaną, zaleca się dla nich, żeby częściej zmywały lekki makijaż i po prostu odświeżały twarz. Ja borykam się z bardzo trudną cerą, mam mieszaną poplątaną z trądzikową. Czasami w tak duże upały 3 razy dziennie poddaję moją twarz oczyszczaniu. Do tego bardzo fajnie nadają się micele i kremy nawilżające z spf np 15. Chrońmy naszą skórę, dzięki temu będzie wyglądało młodo i zdrowo. Ona tez potrzebuje wody i zadbania. Zapewne nie chcecie mieć głębokich zmarszczek, zaskórników i ciągłych problemów z wyglądem i kolorem buzi. Ja dzisiaj zaopatrzyłam się w płyn micelarny z Garniera 3 w 1, ponieważ przeczytałam bardzo dobre recenzje na jego temat. Recenzje płynów niebawem. 
Ważnym aspektem jest również, higiena. Każdy chyba kocha prysznic jak przychodzi z pracy, a na podwórku panuje skwar. Najlepiej wtedy spisują się żele pod prysznic o odświeżających, energetyzujących zapachach. Tym razem wybrałam Original Source Mango&Macadamia shower - jego zapach jest niesamowity. Zakochałam się w tych żelach, są niesamowite, nawet łazienka cała tonie w ich zapachach,aż chce się po takiej kąpieli góry przenosić. Polecam ! ; ) 
Buziaki !

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* zapraszam do odwiedzania naszego bloga ;)

      Usuń
  2. Mi mało które zapachy Original Source przypadły do gustu, ale tego jeszcze nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest rewelacyjny, naprawdę, świetnie się sprawdza.

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.