Alpesjka rozkosz przypomina wspomnienia,pelling jak krem rafaello i nowa miłość w świecie butów.

19:42 Ola Herman 1 Komentarzy

 Nie ma chyba takiej osoby na świecie, która nie lubi, pięknych świeżych zapachów. Uwielbiam woń świeżo skoszonej trawy, aromat róż w moim ogrodzie czy pięknych perfum. Każdy z nas ma swoje ulubione, które pamięta z dzieciństwa są takim małym włącznikiem wspomnień. Takim włącznikiem jest dla mnie ,,alpejska rozkosz" żel pod prysznic isany. Przypomina mi moje błogie i szczęśliwe zabawy jak byłam mała, przypomina mi zapach gum do żucia, jogurtu z całą masą truskawek dodanych przez babcię. Wspomnienia kupiłam za 2.49 - mała cena za taką moc. SERIO : ) 
Zakupiłam również szampon z jedwabiem dla włosów suchych i zniszczonych DAMAGED & DRY HAIR, jestem bardzo ciekawa efektów. 
Pędzel do nakładania cieni do powiek. Przydatny bardzo gdy chcemy uzyskać efekt smokey eyes.
Peeling do ciała z Alterry. Ma cudowny kokosowy zapach. Tak jakby nakładać krem rafaello na skórę. Bajka. Uwielbiam wszystko co kokosowe począwszy od słodkości kończąc na kokosowe płyny do mycia naczyń. Jestem maniaczką kokosa. Kokos to moja używka.
Nie mogłam się powstrzymać by nie wstąpić do centrum handlowego podczas wyprzedaży. Szukałam bardzo długo sandałków na płaskim obcasie. Poszukiwałam je tak długo, aż dzisiaj zobaczyłam moje ideały. Wisiały sobie w mohito. Gdy je zobaczyłam, wiedziałam że one należą do mnie. Gdy je założyłam to wiedziałam, że przepadłam, i muszę je mieć. Cena 39.90 również wpłynęła na tą decyzję. ; D 


W przyszłości na pewno pokażę Wam jak prezentują się na stopach. Dzisiaj mam już wolne, mogę poleniuchować i zabrać się za przeczytanie kolejnej książki z mojej kolekcji wypożyczonych. Nie ma to jak herbata z cytrynką i książka. Życzę wam miłego wieczoru.

Zobacz również:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.