Co uszczęśliwia kobietę?Odpowiedź prosta to zakupy oczywiście.

20:34 Ola Herman 8 Komentarzy

   W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam co ciekawego wpadło do mojej toaletki. Z góry przepraszam za słabe jakościowo zdjęcia. Odkładam pieniążki na zakup wymarzonego aparatu. Już niedługo pojawią się zdjęcia, które będą spełniać moje oczekiwania - mam nadzieję. Bo marzenia trzeba spełniać. Oczywiście jak to ja, odbiegłam od tematu,ale wracając...

    Od wszystkich wkutych notatek, doszłam do wniosku, że stałam się maniaczką jeśli chodzi o kosmetyki do codziennej pielęgnacji mojej twarzy. Mogłabym godzinami przeglądać i czytać różne porady, fora na których udzielają się dziewczyny i dyskutują o danych produktach. Po paru ładnych godzinach chodzenia po drogeriach w moim koszyku znalazły się trzy produkt:
1.Antybakteryjna emulsja oczyszczająca twarz,dekolt,plecy. Zapowiada się ciekawie.

2.Tonik łagodzący z Mixy, dla skóry wrażliwej i reaktywnej.

3.Płyn micelarny do demakijażu AA. 2 w 1 - matowienie i równowaga. Cera mieszana.

Dzisiaj w zamian za dobrze napisany egzamin postanowiłam obdarować się prezentem. Co ja nie mogę sobie dać prezentu ? Ależ oczywiście że mogę, i jak ja to lubię. : D 
oraz nie mogłam się powstrzymać od zakupu:


 Do następnego posta, buziaki.Opinie po przetestowaniu. Miłego wieczoru.

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio miałam kryzys z utrzymaniem na mojej twarzy porządku i zupełnie przypadkiem odkryłam cud malinę za całe 3 zł ;) to mydło hypoalergiczne z białego jelenia. Po prostu cudownie działa: nawilża, likwiduje niedoskonałości i dokładnie usuwa wszystkie zanieczyszczenia :) Też mam hyzia na tym punkcie także może Ci się przyda ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy bardzo podobne upodobania, ja firmę Biały Jeleń bardzo bardzo lubię, mydła czy nawet szampony z tej firmy są w moim domu rodzinnym od wielu lat. Mydła hypoalergicznego nie stosowałam, ponieważ od pewnego czasu przez zalecania lekarza muszę stosować tylko mleczka, żele, toniki. Ale mnie tym bardzo zainteresowałaś, wiec kupię z samej ciekawości. Dziękuje za podpowiedz ;**

      Usuń
  2. Lakier z golden rose <33 piękny kolor !
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam go od pierwszego spojrzenia. ; D

      Usuń
  3. cool
    http://amandachic.com/about/noticias/skort.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie zwracam aż tak wielkiej uwagi na codzienną pielęgnację mojej twarzy i próbuję to zmienić ;d. a podkład sama mam i jest świetny! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaraj się to zmienić, Nie chce żebyś uważała mnie teraz za wymądrzającą się kozę :D Ale chodzi mi o to, że nasza cera potrzebuje pielęgnacji, żeby po latach odwdzięczyć się nam mniejszymi zmarszczkami, dobrym nawilżeniem itp. Czym bardziej będziesz o nią dbała, tym lepsza będzie jej kondycja. Pozdrawiam serdecznie. ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.