You can ask the universe for all the signs you want.

20:55 Ola Herman 1 Komentarzy

 Wieczorami łapię się na tym, że marzę o swojej przyszłości,tworzę plany,nadzieje. Kiedy przychodzi czas realizacji, często wycofują się i nie potrafię zorganizować tego co postanowiłam. Plany które kłębią się w mojej głowie schodzą na dalszy plan, a ja ciągle jestem w jednym i tym samym punkcie. Chciałabym się realizować, spełniać swoje marzenia. Począwszy od małych rzeczy aż po te, po które trzeba sięgać bardzo wysoko. Pierwszy rok studiów upłynął tak szybko, że ledwo zorientowałam się, że już koniec. Nie chciałabym żeby moje życie tak szybko upłynęło, a ja nie zorientowała się że bezczynność i planowanie  nic nie zmieniły w moim życiu.
 Od zawsze fascynowałam się architekturą, fotografią, malarstwem i modą. Później to wszystko połączyła pasja do makijażu i kosmetologi jako mojego profilu na studiach. Nie wyobrażam sobie innej pracy i braku kontaktu z ludźmi. Mam nadzieję, że pomimo tego że mam wakacje i praktyki, znajdę czas by jeszcze bardziej zgłębiać wiedzę, czytać artykuły, chodzić na kursy. Chciałabym również skupić się na blogu, jeszcze częściej pisać, tworzyć interesujące posty. Kupić za swoje pieniądze wymarzony aparat.
Mam trzy miesiące, by zorganizować czas na wypoczynek i pracę. Mam nadzieję,że wszystko pójdzie jak z płatka i w październiku będę zadowolona z siebie i swoich osiągnięć.

Jeszcze moje zdjęcia, moment uchwycony kiedy jestem najbardziej rozmarzoną dziewczyną na świecie.


,,You can ask the universe for all the signs you want, but ultimately, we see what we want to see when we’re ready to see it."

Zobacz również:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.