Esotiq.

10:06 Ola Herman 0 Komentarzy

Uwielbiam piękną koronkową bieliznę. Jest kwintesencją kobiecości, nie muszę mówić jak bardzo seksowną. Zawsze miałam problem z jakością bielizny. A to ramiączka wyginały się jak ośmiornice a biała bielizna przypominała szarą ścierkę.. Wtedy zrozumiałam,że w takie rzeczy trzeba inwestować. Dobra jakościowo bielizna nie jest tania. Ale jeżeli spojrzymy na to z tej strony, że  w ciągu trzech miesięcy wyrzucimy trzy tanie staniki, a jeden droższy wciąż wygląda tak samo i w dodatku leży idealnie. Co wybierzemy ?

W dodatku w każdym takim sklepie, mogę sięgnąć porady brafitterki, która dobierze idealnie stanik do mojego biusty. Jeżeli czujecie dyskomfort przy noszeniu stanika, czy nie włącza wam się czerwona lampka, że jednak coś jest nie tak ? Warto poświęcić trochę czasu i zadbać o swój biust, komfort a przede wszystkim zdrowie.

Tym razem wybrałam markę Esotiq. Nie zawiodłam się, bardzo miła obsługa w dodatku przepiękna bielizna. Za zakup otrzymałam rabatowy bon, dzięki któremu otrzymuję zniżkę w wysokości 40 zł na nową kolekcję zimową, której ambasadorką jest Joanna Krupa. Jeżeli jednak nic nie wpadnie mi w oku mam 30 zł rabatu na komplet bielizny z kolekcji jesienno-zimowej.

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.