Ochrona + opalenizna z Kolastyną.

16:45 Ola Herman 0 Komentarzy



Nad Polską panują upały, które zdominowały nasz kraj. Pomimo tego, że wakacje spędzam w domu, postanowiłam zaopatrzyć się w ochronną emulsję, która posiada 30 SPF oraz powoduje nawilżenie skóry i piękną opaleniznę. Jednak zatrzymując się na punkcie ostatnim a mianowicie na pięknej opaleniźnie - niestety ja takiej nigdy nie uzyskam, ponieważ jestem typowym białasem, który szybciej stanie się czerwonym rakiem niż brązową torpedą chodzącą po plaży. Przykre ale prawdziwe. 


Kolastyna to marka, która produkuje produkty, które o dziwo dobrze toleruje moja skóra. Emulsja do opalania dobrze chroni przed mocnymi promieniami UV ale pamiętajmy, że jednorazowa aplikacja nie wystarczy. Jeżeli posiadacie wrażliwą skórę, to radziłabym się smarować częściej oraz proponuje  odczekanie danego czasu na wchłonięcie się kremu.
                                                                         
Po leżakowaniu basenowym smaruje się balsamem hipoalergicznym po opalaniu. Nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia do minimum. Unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikogenu dostarcza komórkom energii i poprawia ich dotlenienie i metabolizm. Alantoina przyspiesza regenerację komórek naskórka oraz usprawnia procesy naprawcze. 

Nie wiem jak wy, ale zdjęcie poniżej wprawia mnie w ogromny zachwyt oraz chęć ucieczki na dziką i nie zaludnioną wyspę i wybudowaniem chatki. Postawiłabym tam hamak, czytałabym książki i opalała się na raka.

3162 6ed4 480

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.