Her perfume reminded me of...

09:40 Ola Herman 5 Komentarzy

  Uwielbiam piękne zapachy, wszelakie odświeżacze, wszystko co wydobywa z siebie zapach jest dla mnie magnesem. Najbardziej podobają mi się męskie perfumy. Mają swoją charakterystyczną nutę. Moje zmysły i węch od razu na ulicy wyczują świetne męskie perfumy a zdarza się to bardzo często. Uwielbiam też sprawiać radość bliskim kupując właśnie perfum, dla mnie jest to idealny prezent na wszelakie okazje. 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQZGbvbkybZFPt1YaUEmgVf-qXCA-qmLOmW8kJgYgRUZ6sCQkX
Nie posiadam słynnych perfum Chanel, Miss Dior oraz Daisy Marc'a Jacobsa. Chociaż często w sephorze albo douglasie są te zapachy przeze mnie nałogowo ,,sprawdzane". Jak na razie pozostawiam je w sferze marzeń.

5060 f963 480 

Uwielbiam świeże, lekkie zapachy, trochę przypominające świeże pranie, letnie poranki. Takie zapachy towarzyszą mi na co dzień. Cieszą, przywołują wspomnienia. Spryskanie magicznym płynem traktuję jak swoją małą tradycję. Psikam wysoko do góry i okręcam się jak baletnica. Mój ulubiony sposób, chociaż zawsze spotyka się to ze śmiechem innych osób, które widzą to co robię i biorą to jako kolejne moje szaleństwo. Ale to nic ja się nie przejmuję - bo już pięknie pachnę i mogę wszędzie iść. W każdej torebce mam jakieś małe flakoniki. Zawsze pomocne, nawet jak mam odświeżyć wnętrza mojej torebki. Po wizytach w drogeriach,zawsze w kieszeni kurtki zostają mi spryskane papierowe paseczki. Sądzę, że w tych działach z perfumami mogłabym nawet zamieszkać. Pięknie by było ...
Avon love woda toaletowa.Używam jako mgiełki bo jest nietrwała jeśli chodzi o jedno psiknięcie na  całodzienne bieganie po mieście.
KATEGORIA:  kwiatowo-owocowa.
NUTY GŁOWY: pomarańcza, soczyste owoce, kwiat jabłoni.
NUTY SERCA: konwalia, płatki róży, jaśmin.
NUTY BAZY: białe drewno, wanilia, piżmo.
 Uwielbiam te perfumy, przed wyjściem spryskuję się i mogę biec na wieczorne wyjścia. Summer White Sunse`t. Zapach należy do kategorii kwiatowo - orientalnej, a jego nuty zapachowe to różowy pieprz, kwiat lotosu i kremowe drewno brzozy.

Kolejna woda toaletowa to kompozycja, która  łączy w sobie orzeźwiającą moc kwiatów pomarańczy oraz upojną woń jaśminu. Ciepłe nuty piżma doskonale uzupełniają kwiatową mieszankę, nadając jej wyrazistości i egzotycznego charakteru.Zawsze ten zapach przyciąga.

 Mam perfum i szkiełko. Uwielbiam ten zapach.Celine Dion Sensational.Jest taki odświeżający i pobudzający. 
 Nuta głowy: mimoza, fiołek, gruszka, jabłko, śliwka
Nuta serca: jaśmin, frezja, konwalia
Nuta bazy: ambra, piżmo, drzewo sandałowe

 Celebre kocham ten zapach. Jego trwałość jest świetna, po całym dniu zapach utrzymuje się i dalej zachwyca. Soczyste akordy arbuza, melona i cyklamenu, podkreślone akcentem czarnej porzeczki i pieprzu tworzą finezyjne połączenie z jaśminem i peonią i cedrem.
I oto moja ukochana 5th Avenue <3 dokładną recenzję znajdziecie tutaj (klik)

To już na tyle, miłego dnia kochani. ; )

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. jakbym słyszała swoją przyjaciółkę, która też jest podobnym maniakiem:)
    ja aż tak za perfumami nie szaleję, z wymienionych w tym wpisie znam i lubię tylko Miss Dior i Chanel Chance, ale od prawie dwóch lat używam wyłącznie Diesel Loverdose i są wciąż dalekie od wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też niesamowicie podobają się męskie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam chyba jednak wolę damskie;)

    _____________
    a u mnie?
    fashion w zółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie ze wszystkie perfumy z avonu pachną tak samo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za Avonowymi zapachami,a co do Diora czy Chanel- nie zawsze drogie zapachy beda nam odpowiadaly,wiec nie ma co marzyc a znalezc odpowiednia :):):) I niekoniecznie ta najdrozsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.