Jakie pędzle wybrać ? How to Choose Quality Makeup Brushes ?

19:39 Ola Herman 0 Komentarzy

Zanim zaczęła się moja przygoda z makeup'em byłam dziewczyną, która do całkowitego szczęścia potrzebowała tylko pudru by zatuszować strefę T (14 l.). Później zaczął się problematyczny trądzik oraz przebarwienia, które musiałam zacząć tuszować (16 l.). Dlatego też w mojej kosmetyczce pojawił się pierwszy podkład, korektor i wiele innych kosmetyków oraz pędzle.

Teraz bez użycia pędzli nie wyobrażam sobie życia i wykonywania podstawowego makijażu.Są one również nieodłącznymi narzędziami mojej przyszłej pracy. Kompletuje swój zestaw marzeń. Bardzo lubię pędzle Hakuro i używam ich na co dzień, a ich cena nie przerasta aż tak znacznie normy w moim portfelu. Kuszą mnie również marki Real Techniques,Zoeva lub Maestro. 

Poradźcie, w które modele warto zainwestować pieniądze lub odradźcie te, które nie są warte swojej ceny. 
                                                                               

I would like to buy makeup brushes that are reliable and sustainable. I'm thinking of brands Hakuro,Zoeva, Real Technigues or Maestro. Advise me what models are good and which are bad ?

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.