Moja codzienna pielęgnacja włosów.

15:37 Ola Herman 4 Komentarzy

 Myślałam dojść długo nad tym czy potrafię stworzyć takiego posta, ponieważ szczotki do włosów nauczyłam się używać około pół roku temu, a jako tako swoich ulubionych kosmetyków do włosów nie posiadam. Zacznijmy od początku : jestem posiadaczką blond włosów które kręcą się w każdą stronę świata. Gdy po umyciu chciałabym je rozczesać obudziłabym się z pięknym afro (olaboga).
Nie mam swojego ulubionego szamponu do włosów, ponieważ moje kręciołki są bardzo gęste i zaprzyjaźnią się z każdą substancją która je umyje i odświeży.Nie wypadają, nie przetłuszczają się szybko więc hulaj dusza piekła nie ma.
( góra włosów wyprostowana, dół natura sama w sobie)

W czerwcu w promocji zakupiłam szampon ceceMed + silk damaged&dry hair. Zapewnienia producenta były takie, że szampon ten jest przebadany dermatologicznie, ja sprawdzając skład w drogerii od razu zobaczyłam SLS i pomyślałam ( co nas nie zabije to nas wzmocni ) i wrzuciłam do koszyka. Uwielbiam żarty producentów co do zdrowych i nieszkodliwych składników w swoich produktów. Ale do rzeczy, zakupiłam ten produkt iiii.. Pieni się strasznie, SLS działa, ale o dziwo moje włosy są po nim ślicznie poskręcane, pobłyskują, odżywiły się, są miękkie i z efektów jestem bardzo zadowolona. Szampon posiada poręczne opakowanie a sam jest bardzo wydajny nadal mam 1/4 pojemności. Jest już sierpień myję włosy regularnie a szampon jak jest tak jest. Plus dla mojego portfela oraz plus dla moich cebulek włosa. Jestem na tak. 
Część druga. Włosy umyte, pachnące można iść spać. Ja nie susze włosów wieczorem, jeśli myję je rano to od razu używam suszarki. By zabezpieczyć je przed gorącem używam lotionu got2b smooth&chic. Moje włosy przyjmą wszystko,nic nie da rady ich przetłuścić, naprawdę.Dla osób, które borykają się z takim problemem odradzam ten produkt, bo jest stosunkowo ciężki. U mnie sprawdza się bardzo dobrze, włosy dzięki niemu nabierają jeszcze większego połysku, loczki stają się fajnie podkręcone i zabezpieczone. Loki mają to do siebie, że z natury potrzebują dużego nawilżenia by nie wyglądały jak kubki siana na polu. Dlatego tak bardzo często będę podkreślać, że moje włosy potrzebują dużej dawki nawilżenia. 
Jeżeli mój look ma być całkowicie curly curly, używam tylko i wyłącznie pianki z wellaflex i naprawdę jest to niepokonane, elastyczne utrwalenie. 
Na samym początku napisałam, że szczotki nauczyłam się używać jakiś czas temu nie myślcie że jestem wariatką, która kocha gołębie jak przyjaciółka Kevina, który sam w domu został. Po prostu moje włosy same się układają, żyją własnym życiem. Nie lubiłam ich czesać ponieważ nie wyglądało to później dobrze i strasznie bolało. Znalazłam jednak na nie patent a jest nim tangle teezer - szczotka, która odmienia życie. Nie wyrywa włosów,dzięki niej zawsze ładnie wystylizuję włosy kręcone, oraz przeczeszę je bezboleśnie jeśli chcę je wyprostować. Dla mnie to skarb naprawdę z ręką na sercu. 
Jeśli wspomniałam już o prostowaniu. To historia życia. Dziewczyny, które mają włosy kręcone chcą mieć włosy proste i na odwrót. Normalka. Ja zawsze chciałam mieć, lśniące proste włosy. Prostowałam i prostowałam, zafarbowałam je i to był największy błąd. Włosy zniszczyłam i miałam odrost na pół metra bo kolejna porcja farby spowodowała by już chyba pożar na mojej głowie. ( nie używajcie farby syoss to zło wcielone) Teraz gdy prostuję używam do ochrony mleczka marion do prostowania. Genialnie się sprawdza, chroni przed wysoką temperaturą, pięknie pachnie a co najważniejsze włosy lśnią po nim przepięknie. Jak tafla wody.

Jeżeli dobrnęliście do końca to niech moc będzie z wami. Moc uścisków.

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. uwielbiam takie posty, bo ciagle szukam nowych, skutecznych kosmetyków do włosów:) muszę koniecznie przetestować ten szampon! włosy masz po prostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa. ; * Spróbuj, przetestuj a może wyjdzie z tego nowa miłość do szamponu ; D pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo fajny post, musze poszukać tego szamponu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Koniecznie daj znać jakie efekty przyniósł po zakupie; ).

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.