Today.

18:16 Ola Herman 2 Komentarzy

Dzisiejszy dzień był bardzo przyjemny chodź pogoda wcale ale to wcale nie sprzyjała. Pomimo tego, postanowiłam cieszyć się każdą minutą wolnego czasu. Tak też zaczęłam czytać kolejną już z kolei książkę. Tym razem padło na ,,Upał" Marcina Ciszewskiego. Wyobraźcie sobie, że polscy piłkarze dostają się do ćwierćfinału Mistrzostw Europy, tłumy kibiców wypełniają Warszawę, w której zaczynają się ataki terrorystyczne. To nie lada science fiction. Terroryści mogą być wszędzie - to zrozumiałe, ale że Polacy przeszli do ćwierćfinału to już magia wyobraźni autora :D. Nie powiem, książka mnie wciągnęła i za pewne wieczorem przy świeczce i poduchach zakończę jej czytanie. 

Mój ogród dbamy z wielkim sercem przez moich rodziców, zachwyca mnie codziennie, a kwiaty w nim są najcudowniejsze. 

Siedząc w moim ogrodzie i czerpiąc radość z tego miejsca, zawsze mam przy sobie coś słodkiego, jako że jestem wielkim czekoladoholikiem. Dzisiaj postawiłam na kakao oczywiście z czterech łyżeczek - jak zawsze. Niebawem ukażą się nowe posty z recenzjami. Trzymajcie się ciepło. ; * 



Zobacz również:

2 komentarze:

  1. sliczny ogród! sama kocham czekolade ale musze uważać, ze względu na wage haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze usprawiedliwiam się sama sobie, że czekolada ma dużo witamin i magnezu. Czekolada zawiera także flawonoidy, które opóźniają procesy starzenia. ; D Co się nie robi dla piękna ; D

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.