Ulubione seriale. Sweethearts serials in my heart.

17:48 Ola Herman 2 Komentarzy

Gdy za oknem jest pochmurnie i moja głowa nie chce wychylić się z poza kołdry ani o jeden centymetr wtedy na pomoc przychodzą moje ukochane seriale. Tak naprawdę zaczęłam maniacko oglądać seriale gdy zaczęłam uczęszczać do liceum. Pamiętam, że pierwszym top one stała się ,,Plotkara". Uwielbiam ten serial. Chciałam mieć swoją Dorotę, ubierać się jak Serena van der Woodsen oraz przy swoim boku mieć swojego Chuck'a. Bass i jego garnitury no po prostu stylistki odwaliły naprawdę niezłą robotę. Perełka.

Następny mój ulubieniec to PLL. Pretty Little Liars. Do tego serialu przekonały mnie koleżanki z liceum. Zaczęłam go namiętnie oglądać w czasie gdy już był nakręcany sezon 2. Serial od razu polubiłam dzięki naprawdę dynamicznej fabule i dramatycznych przeżyciach bohaterek. Dla dziewczyn z naprawdę niską skalą odwagi  takich jak ja, oglądanie go około 2 nad ranem sprawia, że pojawia się gęsia skórka na rękach. Nigdy nie chciałabym dostać wiadomości od A.  No i styl Spencer Hastings mój ulubiony.

 

Moje ukochane wampirki. Nadszedł moment napisania o ,,Pamiętnikach Wampirów". Już nie mogę  doczekać się następnego sezonu. Przeżycia postaci nad naturalnych zawsze sprawiały mi wielką radość oraz pobudzały moją wyobraźnię. Jestem jedną z tych, które czasami chciały być wampirem i wypić z paru ludzi krew ( hihiih). Żartując wróćmy do rzeczywistości. Przez pierwsze 3 sezony byłam wierną fanką Stefana i wszystko co z nim związane było przeze mnie wielbione po czym następne sezony skierowały mnie na złe strony mocy. Chcę żeby Klaus był z Caroline Forbes, a i żeby Damon ściągał częściej koszulę. You know what I mean.
 

Ostatni. ,, Gra o Tron". Długo nie mogłam przekonać się do niego i nie nadążałam nad szałem,który panował wokół tej produkcji. W te wakacje przepadłam totalnie. I już zobaczyłam wszystkie odcinki i czekam na więcej. Tyle sprzeczności i zabójstw moich ulubionych bohaterów nie odczułam chyba w żadnym serialu w życiu. Ja mam tak niestety że strasznie związuje się z bohaterami i jeżeli giną, ja to przeżywam tak bardzo jakby to dotyczyło życia rzeczywistego. Uczucia kiedy moja Ruda ulubiona bohaterka ginie nie życzę nikomu.No po prostu serce mi pękło.

 5823 f0ad 480
 5822 c1fb 480
<3

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. polecam Ci jeszcze: downton abbey, breaking bad, fargo, penny dreadful, mad men, vikings, parks and recreation, modern family, bates motel, walking dead, utopia, rodzina borgiów (wersja HBO)

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejuśku, jak zacznę to wszystko oglądać to chyba nie zdam drugiego roku studiów. :D Dziękuje baaardzo ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.