Unexpected shopping.

09:24 Ola Herman 4 Komentarzy


 W niedzielne popołudnie niespodziewanie zostałam zaproszona do świetnej knajpki na doskonałe lody. Szalona truskawka mój ulubiony deser znowu mnie pokonał swoją wielkością. Wychodząc mój brzuch osiągnął rozmiary ogromne,ale za to endorfiny wywołane przez cukier zrobiły swoje więc uśmiech nie schodził z twarzy. Będąc w mieście, postanowiłam zrobić małe zakupy. Wiedząc że kończy się mój płyn micelarny z Garniera, zakupiłam nowe mleczko do demakijażu Loreal, bardzo cenię tę linię kosmetyków. Moje mleczko jest dla cery normalnej i mieszanej. Już po pierwszym zastosowaniu świetnie ukoił moją cerę i oczyścił ją. Bardzo lubię mleczka w szczególności z linii Loreal lecz wiem, że większość z was wybrałaby płyn micelarny, który też posiadałam i polecam.
 Oral B nad wszystko i ponad wszystko. Jestem wielkim wyznawcą tej marki : D
I na koniec truskaweczka z bitą śmietaną, Ja jako typowa sroka nie mogę obejść się bez świecidełek. A jeżeli na półce sklepowej coś pobłyskuje ja biegnę tam z pośpiechem takim, jakby się coś paliło. Gumka do włosów mnie urzekła, a że była tylko jedna taka, to mam ją ja i nikt inny.
Pierścionek kupiłam w ccc. Nie jest to szczyt moich jubilerskich marzeń, diamentów i srebra też w nim nie znajdę. Ale kto powiedział, że tanie to brzydkie, Pokryję go warstwą bezbarwnego lakieru i będę go dumnie nosić bo jest według mnie śliczny.


Zobacz również:

4 komentarze:

  1. pierścionek bardzo mi się podoba! wpis niżej świetny sweter i parka z h&m, niestety zawsze jak na żywo oglądam tam rzeczy niesamowicie rozczarowuje mnie jakość

    [mypuffs]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wiele razy h&m zaskoczył dobrą jakością, nigdy jeszcze nie miałam butów tej marki więc nie wiem jak będzie z jakością, bo naprawdę spodobały mi się te botki. A co do jakości uważam, że nie napis i metka czyni dobrej jakości, myślę że zgodzimy się razem z tym stwierdzeniem.; ) pozdrawiam bardzo bardzo ciepło.

      Usuń
  2. podoba mi się pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi miło:)

    też miałam kilka rzeczy z h&m które trzymały się długo i dobrze (głównie tych kupionych wiele lat temu) ale teraz rzadko zdarza mi się tam coś nabyć bo mam wrażenie, że te rzeczy rozpadają się już w sklepie, a co by było po praniu..;) z butami stamtąd nie jest jeszcze najgorzej
    niestety w każdej popularnej sieciówce można trafić na jakościowe buble (najczęściej), ale zdarzają się też przyzwoite rzeczy, najbardziej zróżnicowany pod tym względem wydaje mi się reserved

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.