Oczyszczanie i złuszczanie. Ziaja, Mixa, Pharmaceris,Lavera i Aspiryna. Cera mieszana i trądzikowa.

16:02 Ola Herman 6 Komentarzy

Oczyszczanie cery i złuszczanie jej, to podstawowe czynności dla cery mieszanej, trądzikowej. Jeżeli nasza cera zostanie dobrze oczyszczona, a zrogowaciały naskórek złuszczony, wtedy pomożemy naszej skórze w walce z zaskórnikami, grudkami i krostkami. Ja stosowałam i pewnie będę stosować jeszcze wiele specyfików dla tego celu, tak więc chcę wam przedstawić, teraźniejsze produkty, które używam. 


Pharmaceris Intensywnie matująca emulsja do twarzy - Używam tej emulsji jako bazy pod makijaż, ponieważ świetnie matuje moją buzię, strefa T nie wymaga tak wielu wspomagań jeśli chodzi o puder. Moja skóra nie zostaje zapchana oraz nie tworzy się efekt ściągniętej skóry. Sebum, które staje się widoczne po około 4 godzinach, matuję chusteczkami jednorazowymi, i znowu moja buzia wygląda ładnie, nie odpycha swoim widokiem,a moje pory nie są zapchane, a zwężone.

Levera Basic Sensitiv - jest to krem na bazie naturalnych składników. Używam go najczęściej po zmyciu makijażu, żeby odżywić swoją skórę i przygotować ją na oczyszczanie, które stosuję wieczorem. Świetnie sprawdza się jako pomocnik w nawilżeniu skóry. Jest to produkt wegański, który w swoim składzie posiada olejek sojowy, trójglicerydy, olejek z jojoba, żel z aloesu, kwasy stearynowe, ksantan, masło shea, olej karotenowy, wit E i C oraz lecytynę.

Pharmaceris Sebo Almond Peel  - krem, który stosuje na noc. Zawiera on 5 % stężenie kwasu migdałowego, złuszcza oraz oczyszcza. Dokładny opis, zastosowanie i efekty działania znajdziecie tutaj: klik


II stopień złuszczania z Pharmaceris 10 % kwas migdałowy. - Podobne działania co do poprzedniego kremu. Kremy te stosujemy nocą, po nałożeniu kładę się do łóżka,nie dotykam buzi i czekam na efekty jakie zdziałają. Używam je na zmianę tak by moja cera nie przeszła szoku, a stopniowo złuszczała się. Wiele jest o nich historii, ponieważ czytałam że 10 procentowy kwas zapycha, ja zauważyłam to wtedy kiedy częściej go używałam, teraz zredukowałam stosowanie go do 2-3 razy w tygodniu. Cera jest troszeczkę zaczerwieniona, ale przy dobrym nawilżeniu rano oraz użyciu 20 spf staje się bardzo fajna w dotyku, oczyszczona oraz bielsza, a przede wszystkim zabezpieczona filtrami i nie widzę żadnych przebarwień.

Aspiryna - Każda z nas ma swoje dni, kiedy skóra jest podrażniona albo po prostu raz w miesiącu mamy wzmożoną ilość wyprysków i zaczerwienień. Najczęściej najlepszą opcją jest zrobienie domowej maseczki z aspiryną. Mieszam 4 tabletki aspiryny (  najpierw namoczonych z 1 łyżeczką wody ) z 1 łyżeczką jogurtu naturalnego. Dla mnie to rewelacja, świetnie oczyszcza. Nakładam ją na 20 minut po czym robię delikatny peeling i zmywam zimną wodą.
Po każdej maseczce lub demakijażu stosuje tonik z Mixy   świetnie łagodzi i odświeża skórę. 

 
Hit internetu oczyszczanie z Ziają. Seria z liśćmi z manuka. Do tego zakupu zachęciła mnie siostra mojego chłopaka, świetnie wpłynęła na jej stan skóry, a że mamy podobne skłonności i problemy postanowiłam sprawdzić jak działa ta pasta. Pasta czy peeling, chyba raczej peeling. Zawiera też zieloną glinkę dlatego też szybko zasycha, jest bardzo odświeżająca i energetyzująca. Moja cera jest fajnie oczyszczona, miękka, gładka, znikają zaskórniki nawet te najwidoczniejsze na nosie. Nie jest delikatna jeżeli na początku będziecie masować ją na twarzy, ja bardzo lubię takie zdzieracze, bo mam grubą skórę. Koniecznie muszę przetestować inne produkty tej serii. Efekty dla mnie były widoczne po pierwszym użyciu, a cena jest abstrakcyjnie mała dla takiego działania. 

Jeżeli macie takie problemy, jak ja. Wasza skóra jest problematyczna, napiszcie jakie używacie produkty lub jak walczycie z tym problemem. Miłego popołudnia. ; )

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Wypróbuję maseczkę z aspiryną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ja bardzo. Ta maseczka to moj absolutny faworyt. ; )

      Usuń
  2. Great post
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    $100 AMAZON GIVEAWAY: Sandy Sandhu
    New Post Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak inne produkty, ale kwasy z pharmaceris zupełnie na mnie nie działają : /

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z tych produktów to coś dla mnie, bo mam właśnie tłustą, trądzikową cerę. Najpierw leczyłam skórę, specyfikami przepisanymi przez dermatologa i zdecydowanie pomogło, a teraz pozostało mi właśnie zadbanie o cerę za pomocą kosmetyków. Żadnego z tych produktów jeszcze nigdy nie używałam, więc czekają mnie zakupy w drogerii :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.