Jakie kosmetyki przydadzą nam się jesienią ? Kosmetyczne zakupy października.

19:52 Ola Herman 2 Komentarzy

Zacznijmy od podkładów. Sezon jesienny skłania nas do zakupu bardziej kryjących, cięższych podkładów. Na pewno wiele z Was odłożyło już na bok kremy cc lub bb, ich formuła jest bardzo lekka, która świetnie sprawdza się w letnie bardzo upalne dni, jednak nie tak dobrze radzi sobie w okresie jesiennym.
Tak będzie wyglądała moja podstawowa pielęgnacja, a korektor z Catrice jest rewelacyjny. Świetnie kryje. 
Róże to coś co bardzo lubię w okresie spadających kolorowych liści. Tak samo jak kolorów liści, tyle samo mamy barw róży do wyboru do koloru. W tym sezonie najbardziej wpadły mi w oko produkty firmy Revlon jak i Bobbi Brown. Rozświetlacz i brązer też oczywiście koniecznie się przyda.


Cienie. Typowe, do podstawowego makijażu na co dzień. Lekko przydymiona powieka lub na przykład intensywne bordowe kolory. Tak jak i z różami, firmy prześcigają się jeśli chodzi o kolorki palet, te wpadły mi w oko a może i wpadną do domowej toaletki. 


Pomadki, szminki to coś co bardzo polubiłam ostatnimi czasy. Nie wyobrażam sobie by nie zakupić paru  kolorków na ten sezon. 


Mam nadzieję że spodobały się Wam przykładowe propozycje. ; )

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. uwielbiam szminkę i róż! o ile o tym drugim często zapominam, tak rzadko zdarza mi się wyjść bez lekkiego podkreślenia ust
    korektorów i podkładów w ogóle nie używam, za to podstawą jest dla mnie niewidoczny puder, przez ostatnie 5 lat nosiłam w torebce jakiś potłuczony tani kompakt, ale moim ulubieńcem został ostatnio Clinique, bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Catrice, jakoś ich produkty zupełnie się u mnie nie sprawdzają. Za to Revlon... miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.