Jesienne nawilżanie dla skóry tłustej i wysuszonej. Iwostin Purritin Rehydrin. Krem przywracający nawilżanie.

15:47 Ola Herman 0 Komentarzy

Cześć wszystkim, po tak długiej nieobecności. Po okresie pracy, przeprowadzce do mieszkania, powrotu Justynki i naszych spotkań spowodowało to, że na blogu nic się nie pojawiało.. Myślę jednak, że teraz razem połączymy siły i posty będą pojawiać się regularnie. 

Jesień przynosi zmiany w codziennej pielęgnacji. Zaczynają się długie wieczory i bardzo chłodne poranki, zaczyna się sezon grzewczy, co od razu powoduje, że powietrze staję się bardziej ,,suchsze" i cięższe dla naszej skóry. Dlatego warto zastanowić się nad wprowadzeniem do swojej pielęgnacji kremu nawilżającego.


Ja tym razem wybrałam krem Iwostin Purritin Rehydrin, poleciła mi go Justyna, i bardzo dobrze sprawdza się na mojej skórze. Jak zapewnia producent krem ten ma na celu przywrócić skórze fizjologiczną równowagę, koić i łagodzić podrażnienia oraz długotrwale nawilżać. Przeznaczony jest dla skóry tłustej lub wysuszonej kuracją dermatologiczną. 

Jego skład jest bardzo dobry, ponieważ jest hypoalergiczny, nie posiada w swojej recepturze parabenów oraz barwników. Nie zatyka porów co bardzo ale to bardzo mnie zachwyciło, bo mam z tym bardzo duży problem. Jest przebadany dermatologicznie. 

Posiada również:
  • Hialuronian sodu wiąże wodę w głębszych warstwach naskórka oraz odbudowuje barierę hydrolipidową.
  • Ceramidy, bogate w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, które wzmacniają szczelność i elastyczność warstwy rogowej naskórka. 
  • Skwatan uzupełnia braki w spoiwie międzykomórkowym oraz pomaga przywrócić prawidłowy skład płaszcza hydrolipidowego. 
Dla mnie ten krem jest bardzo dobry, nie podrażnia, nawilża bardzo dobrze, ma dobry skład, a cena tez jest interesująca i nie odstrasza. Mogę z ręką na sercu polecić ten produkt. 

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.