Problemy z rozdwajającymi się paznokciami i utrwaleniem lakieru. Sally Hansen Insta Dri Top Coat/Vernis Protection/Eveline 8w1.

18:03 Ola Herman 1 Komentarzy

Moim odwiecznym problem są rozdwajające i łamliwe paznokcie. Nie ważne czy często maluję paznokcie, czy przez miesiąc mam naturalne, oraz jakie stosuje sposoby obcinania czy piłowania - problem wraca jak bumerang. Od pewnego czasu zauważyłam, że mój stan paznokci poprawił się na tyle że zauważyłam efekty, dzięki paru specyficznym produktom. 


Zacznę od Top Coat'u Sally Hansen, to mój najukochańszy, najwspanialszy top jaki kiedykolwiek miałam, a było ich naprawdę naprawdę wiele. Zacznę od tego, że najczęściej jak pomalowałam paznokcie i tak zostawały odciski od pościeli, ponieważ nie były na tyle wysuszone, nawet po godzinie czekania. Ten top potrzebuje dokładnie 3 minut, żeby efekt był fenomenalny. Utrwala lakier, paznokcie lśnią  i nie ma żadnych smug, bąbelków, mazów  - są idealne. 

A teraz, chyba jeden z największych fenomenów i problemów. Podzielmy się na dwie grupy. Jedne dziewczyny jej nienawidzą, drugie ubóstwiają. Jest to odżywka do paznokci Eveline 8w1. U mnie sprawdza się jak na razie bardzo dobrze ALE używam, jej zgodnie z zaleceniami na opakowaniu, oraz według rad pani Ani, które uzyskałam w drogerii podczas jej zakupy. Nakładam jedną cienką warstwę ( bardzo cieniutką), pod lakier no i czekam aż zaschnie. Nie używam jej co każde malowanie paznokci, ponieważ ma na tyle silne składniki,że wole nie ryzykować i nie doprowadzić moich biednych paznokci do jeszcze większego horroru. Efekt jest taki że moje paznokcie są mocniejsze oraz nie rozdwajają się, lakier dłużej się utrzymuje. Jestem bardzo zadowolona. Przestrzegam, że tej odżywki nie można używać po ściągnięciu hybryd lub paznokci akrylowych. Uważajcie z częstotliwością jej stosowania. Nie zawsze czym więcej tym lepiej.

Do następnego razu ; *

Zobacz również:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.