Pędzle do makijażu SUNSHADE MINERALS. Recenzja.

20:40 Ola Herman 1 Komentarzy

Jakiś czas temu postanowiłam poszukać dobrych jakościowo pędzli, które będą odpowiadać mi gatunkowo jak i też cenowo. Na moim koncie nie widnieje zaskakująca liczba zer, więc postanowiłam zakupić tańsze odpowiedniki dobrych pędzli. Natrafiłam na te z Sunhade Minerals, i jakie było moje zdziwienie, że za tak małe pieniądze, można kupić tak fajne i dobre pędzle. Jednak przeszukiwanie stron internetowych godzinami przynosi efekty i od dwóch miesięcy jestem szczęśliwą posiadaczką takich cudowności.

Kompaktowy zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu „Sunshade Minerals”, stworzony jest przez markę LancrOne. Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. Dodatkową zaletą jest również design pędzli, silnie nawiązujący do natury, która jest tak bliska marce Sunshade Minerals. Rączka każdego pędzla wykonana jest z bambusa. Praktyczne etui zrobione jest z naturalnego lnu. Brzmi świetnie prawda ? Ja zakupiłam dziewięć takich pędzli za sumę mniejszą niż 40zł.
Pędzle są urocze i miękkie. Świetnie wykonuje się nimi proste makijaże dzienne jak i te bardziej pracochłonne - wieczorowe, które potrzebują większej precyzji. Spisują się idealnie, a ja mogłabym się nimi ,,miziać" dniami i nocami ponieważ ich włosie jest tak delikatne i miękkie.W dodatku świetnie sprawdzają się w podróżach. Około dwóch razy w tygodniu jeżdżę pociągami do domu dlatego często je przewożę,dużą zaletą jest  ich mniejszy rozmiar. łatwo mi je spakować, tak by ich nie uszkodzić jak i to że mieszczą się niemal wszędzie. 
W całym zestawie znajduje się :
  • Pędzel do nanoszenia pudru. Mój ukochany jest taki miękki, a w dodatku świetnie aplikuje wszystkie sypkie pudry.
  • Skośnie ścięty pędzel do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem.
  • Pędzel idealny do precyzyjnego nakładania korektora, jak również do nakładania cieni kremowych , sypkich i prasowanych,
  • Pędzel o okrągłym przekroju pędzel typu "kulka". Nakładam nim cienie na dolną powiekę,szybka aplikacja i dobry efekt.
  • Owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania.
  • Pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek.
  • Pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej.
  • Skośnie ścięty pędzel, służy do nakładania cienia na brwi w celu ich przyciemnienia lub wypełnienia luki po nierówno odrastających włoskach. Umożliwia wykonanie korekty brwi i nadania im odpowiedniego kształtu. Idealny również do rysowania cieniutkich kresek na górnej i dolnej linii rzęs.
  • Spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa.

Zobacz również:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.