You create beauty with your attitude, your behavior, your actions.

20:11 Ola Herman 2 Komentarzy


Prośba o wyspy szczęśliwe.
,,A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź, wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj, ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań, we śnie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.Pokaż mi wody ogromne i wody ciche, rozmowy gwiazd na gałęziach pozwól mi słyszeć zielonych, dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością
. ” 

— Konstanty Ildefons Gałczyński


Nareszcie zrobiłam posta, i od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Tęskniłam.
pics from tumblr.com/ zdjęcia pochodzą z tumblr.com

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. ile piękna! i jakie pyszności na pierwszym

    OdpowiedzUsuń
  2. mówisz masz;) wrzuciłam nowy post no i jest jeszcze archiwum:)
    http://mrsfox.pl/?cat=8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.