Natural spring makeup - wiosenny makijaż.

12:48 Ola Herman 2 Komentarzy

Wiosenny makijaż kojarzy się z naturalnością, kobiecością i prostotą. Tak, by twarz wyglądała promiennie i zdrowo. Najczęściej na wiosnę wybieram, by uzyskać taki efekt, pastelowych jasno różowych  kolorów cieni lub perłowych do rozjaśnienia kącika oka. By nadać lekkie przydymienie i podkreślić kształt prawej części oka umieszczam ciemniejszy fiolet, dla mnie to idealna kompozycja. Makijaż nabiera lekkości, a ja doskonałe samopoczucie na cały dzień.

Nie zapominam o ustach, które podkreślam kolorem różowego wina - pomadką o adekwatnej wiosennej   nazwie-Natural Beauty od Esennce, ostatnimi czasy mojej ulubionej. 
By nadać skórze jeszcze większą lekkość nałożyłam  krem cc od bourjois. Jest to moje cudeńko marca. Jestem nim oczarowana, ma lepsze krycie niż nie jeden używany przeze mnie podkład, do tego idealną konsystencję i krycie. Dawno już nie byłam tak zadowolona z tego typu produktu. Dokładna recenzja już niebawem.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Jak ładnie, naturalnie i świeżo :)

    Pozdrawiam serdecznie, soupowiczka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.