Cudeńka Marca.

17:33 Ola Herman 6 Komentarzy

Marzec był dla mnie bardzo pracowitym i męczącym miesiącem. W moich faworytach znalazły się kosmetyki, które całkowicie zawładnęły moim codziennym i szybkim makijażem. Wreszcie znalazłam godny polecenia krem CC oraz utrzymujący się cały dzień eyeliner. Nie mogę również narzekać na nowy puder prasowany. Na koniec korektor, który zapewnia że blade pozostaje blade, a to co ma być zakryte jest zakryte. 
                      
 Essence, All About Matt, Fixing Compact Powder (Puder prasowany)

Ze względu na moją problematyczną cerę, puder matujący jest niezbędny. Jeżeli jesteś zwolenniczką pudru w kompakcie, ten puder na pewno zdobędzie Twoje uznanie. Transparentny puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż. bez efektu świecenia przez cały dzień. Jeżeli posiadasz cerę mieszaną tak jak ja,pierwsze poprawki w strefie T, będą koniecznie po około sześciu godzinach W tym przedziale cenowym (koszt około 15zł) jest najlepszym kosmetykiem, na jaki trafiłam. Stał się niezastąpionym elementem makijażu przez cały marzec. 


123 Perfect CC Cream marki Bourjois.

Krem CC z 3 pigmentami korygującymi. Maskuje niedoskonałości i sprawia, że skóra jest rozświetlona. Lekka, nietłusta konsystencja łatwo się rozprowadza i nie tworzy efektu maski. Formuła zawiera 3 pigmenty, które korygują koloryt cery: brzoskwiniowy - przeciw oznakom zmęczenia, zielony - przeciw zaczerwienieniom, biały - przeciw przebarwieniom. Krem nawilża skórę przez długi czas i chroni ją przed szkodliwymi promieniami słonecznymi (SPF15). Dostępny w 4 odcieniach. 

Krem ten ma konsystencję lejącego płynu, pięknie rozprowadza się na skórze, nie tworząc efektu maski. Aplikacja jest niezwykle łatwa, a sam efekt końcowy jest bardzo satysfakcjonujący. Cera wygląda promiennie i zdrowo cały dzień. Co ważne nie zapycha ani nie podrażnia, co czyni go godnym polecenia.
 




 Eveline, Eyeliner Celebrities

Produkt, który kosztuje naprawdę niewiele a sprawia cuda. Aplikacja jest bardzo łatwa dzięki cienkiemu pędzelkowi, którym można namalować precyzyjną linię w kolorze głębokiej czerni. Połysk jest nienachalny, lecz doskonale podkreśla piękno oka. Konsystencja jest bardzo płynna.

Produkt nie podrażnia moich oczu, jest bardzo trwały oraz nie odbija się na powiece.

Produkt Eveline, ma piękne eleganckie opakowanie i słowo honoru naprawdę zasługuje na zakup. Z pewnością kupię go ponownie.




  L’Oreal, True Match, Concealer

Bardzo dobry korektor z serii True Match, który zapewnia efektowne,naturalne krycie niedoskonałości skóry i cieni pod oczami. Neutralizuje zaczerwienienia i sińce oraz rozświetla okolicę pod oczami. 

Przypudrowany trzyma się cały dzień. Bardzo ważnym walorem tego korektora jest jasny kolor. Nie trzeba się obawiać że sprawi nam psikusa i staniemy się małą słodką pandą, ponieważ odcień nie ciemnieje i dopasowuje się do skóry.

Jego jedynym mankamentem jest cena. W regularnej sprzedaży jest to produkt dość kosztowny, jednak ja upolowałam go na promocji i chyba znowu pokuszę się na niego przy okazji kolejnych wyprzedaży.



Jak już wspomniałam na samym początku, marzec nie był miesiącem wielkich podbojów, ale przynajmniej mogłam skupić swoją uwagę na kolorówce. Jestem ciekawa waszych opinii, oraz życzę wam  wesołych i spokojnych świąt.

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. No hejka, ja miałam sie skusic na podklad True Match ale wybralam inna marke. Jednak miałam probke i bylam zadowolona z podkladu.
    Takze wesolych swiat
    Sciskam serdecznie i pozdrawiam, soupowiczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztuje, mniej więcej ten krem CC z Bourjois? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Super-Pharm za 33 zł bo obniżce. Cena regularna to około 40zł. ;)

      Usuń
  3. dzięki:) fajnie, że trafiłam na ten post bo akurat poszukuję taniego i dobrego eyelinera więc już wiem jaki kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. CC z Bourjois mam i bardzo lubię. Niestety najjaśniejszy kolor jest dla mnie odrobinę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.