DERMOKOSMETYK | LA ROCHE-POSAY | EFFACLAR DUO | PURIFYING FOAMING GEL | THERMAL SPRING WATER | SENSITIVE SKIN

19:13 Ola Herman 5 Komentarzy

Przy pielęgnacji cery mieszanej z tendencją do powstawania zmian trądzikowych należy zwrócić szczególną uwagę na zmniejszenie grubości warstwy rogowej, regulację wydzielniczą gruczołów łojowych oraz poprawę ukrwienia skóry. Szczególnie ważne jest by unikać środków pielęgnacyjnych działających agresywnie, które mogłyby naruszyć naturalną florę bakteryjną, przyczynić się do naruszenia kwaśnego odczyny skóry, lub nadmiernie ją odtłuścić. Jeśli nastąpiłoby zachwianie płaszcza lipidowego skóry, to wówczas mogłaby ona przeistoczyć się w skórę odwodnioną, z jeszcze większą podatnością na zmiany trądzikowe.
 
Ostatnimi czasy moja cera miała swoje kiepskie tygodnie, dlatego musiałam szybko zadziałać, by nie stały się z nią tragiczne  rzeczy. Za oknem już na dobre zagościła wiosna, dlatego też zmieniłam swoją pielęgnację i wprowadziłam nowe kosmetyki La Roche-Posay do codziennej pielęgnacji. Zdecydowanie zaprzyjaźniłam się z kremem zwalczającym niedoskonałości Effaclar Duo+ oraz odświeżającą wodą termalną. Co do oczyszczającego żelu Effaclar, mam bardzo mieszane uczucia. 
 
EFFACLAR DUO+
 
Jest to krem, który swoim działaniem ma zwalczać niedoskonałości i zatkane pory, nawilżać oraz zmniejszać łojotok. Nieustępliwie, jest to mój ulubiony produkt, odkryty hit. Jestem pewna, że zostanie ze mną na dobre i na złe. Chociaż szczerze mówiąc, nasze początki nie były łatwe. Moja skóra na samym początku jego stosowania wypowiedziała wielki bunt, i miałam ogromny wysyp. Jednak nie poddawałam się, stosowałam go tylko wieczorem, czasami również pod makijaż. Po pewnym czasie wszystko zaczęło się oczyszczać, skóra stawała się coraz bardziej napięta, jak nigdy miękka i przyjemna w dotyku. Ranek, od teraz jest dla mnie przyjemnością, ponieważ moja cera jest promienna, bez cieni i z coraz to mniejszymi nieprzyjaciółmi. Nie mogę również pominąć informacji, że Effaclar Duo, świetnie radzi sobie z przebarwieniami. Bardzo polecam go osobom, które borykają się ze zmianami skórnymi, poważnymi problemami cery trądzikowej i dużym łojotokiem. Jest to jednak produkt, który może wysuszyć naszą skórę, dlatego ja zawsze rano nakładam grubą warstwę kremu nawilżającego,by poziom nawodnienia skóry był wyrównany. Dla mnie to wielki wybawca. 
THERMAL SPRING WATER  

Zdecydowanie moja ulubienica. Nie wiem jak mogłam kiedyś żyć bez wody termalnej. Odświeża, przynosi ukojenie i łagodzi wszelakie podrażnienia. Dla mnie nie ma żadnych wad. Stosuję ją rankiem, w ciągu dnia by odświeżyć makijaż i wieczorem po demakijażu. Nie wspominając już, że zapewne na nadchodzące lato, będzie moją niekwestionowaną towarzyszką życia. 
EFFACLAR PURIFYING FOAMING GEL FOR OILY SENSITIVE SKIN 

Jest to dla mnie duże rozczarowanie, pokładałam w nim wielkie nadzieje, a okazał się bublem. Jest to żel oczyszczający dla cery wrażliwej, a moim zdaniem jest ewidentnie produktem, który swoim oczyszczaniem nadmiernie odtłuszcza skórę. Powoduje, że moja skóra jest ściągnięta i podrażniona. Powinnam mu podziękować że, codziennie rano pojawiały się odstające skórki i bardzo nie miłe napięcie. Po tygodniu stosowania, nawet bardzo kwiatowy zapach żelu, stał się uciążliwy. Nie wyobrażam sobie, że mogłaby go używać osoba, która ma wrażliwą skórę. Stosowałam wiele żeli oczyszczających, moja skóra była poddawana na różne silnie działające produkty, ale ten pobił chyba wszystkie swoim ,,łagodnym" działaniem. Niestety, ale jest stanowczo moim wielkim zawodem. 

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ten żel i też nie zrobił na mnie dobrego wrażenia (mam cerę raczej mieszaną)
    od jakiegoś czasu myję twarz mydłem aleppo i jak zmieniam na chwilę na jakiś żel to wkrótce znów wracam do mydła, bo sprawdza się najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ta firma kompletnie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdy będzie zadowolony. ; ) Może polecić marki, które używasz i cenisz sobie ich jakość i efekty. Z chęcią testuję nowości.; )

      Usuń
  3. Ja miałam tylko kilka próbek tych produktoów, ale nie wywarły na mnie większego wrażenia, by kupić pełnowymiarowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.