System Pielęgnacji Skóry | 3 Kroki Clinique | Facial Soap Oily Skin Formula | Clarifying Lotion 3 | Dramatically Different Moisturizing Gel.

18:56 Ola Herman 3 Komentarzy

Chyba nie jeden raz słyszałyście o marce Clinique. Osoby, które interesują się kosmetykami oraz firmami zapewne dużo wiedzą o podstawowym systemie pielęgnacji skóry, którą w swoim asortymencie ma Clinique. Zakupiłam zestaw próbny już po raz drugi, by dobrze ocenić markę oraz działanie tego systemu. Produkty te leżą na górnej półce cenowej, dlatego dużo z was mogłoby to odstraszyć, mnie również. Zdecydowałam się, by kupić znowu  miniaturkę zestawu. Przezorny zawsze ubezpieczony. Komplet ma za zadanie oczyścić, złuszczyć i nawilżyć skórę. W małej kosmetyczce znajdują się: mydło do twarzy Liquid Facial Soap Oily Skin Formula (30ml), płyn złuszczający do twarzy Clarifying Lotion 3 (30ml) i emulsja nawilżająca do twarzy Dramatically Different Moisturizing Gel (15ml).  Jeśli jesteście zainteresowani ich działaniem, czytajcie  poniżej.

Dla mnie został dobrany zestaw z numerkiem 3 dla cery mieszanej w kierunku tłustej. To bardzo ważne, by dobrać odpowiednie produkty, w zależności od osobistych potrzeb. Clinique ma swoich konsultantów
i można umówić się na spotkanie, by uzyskać porady oraz określić rodzaj swojej cery. Warto również dokładnie zagłębić się w całą historię oraz działanie tych kosmetyków. By zobaczyć efekty, zestaw trzeba używać minimum 6 tygodni. W trakcie stosowania możemy zauważyć pogorszenie stanu naszej skóry. Zmiany skórne możemy zaobserwować, ponieważ działanie produktów wpływa na oczyszczanie, a stany zapalne, które zaczęły się pod naszą skórą, machinalnie zaczynają wychodzić na powierzchnię. Trzeba mieć dużo cierpliwości i pokory, najpierw oczyszczanie, a później widoczne efekty nieskazitelnej skóry. Poprzednia miniaturka zestawu starczyła mi na cały marzec, więc są to produkty bardzo wydajne.
Chciałabym zaznaczyć, że ja stosuje cały zestaw tylko wieczorem. Trójka jest dość ostra jeśli chodzi o działanie, a moja skóra po mikrodermabrazjach i kwasach mogłaby zostać za bardzo podrażniona.
Facial Soap Oily Skin Formula.

Bardzo przyjemny produkt, o bezzapachowej formule. Nie podrażnia, za to bardzo dobrze oczyszcza. Niewielka kropelka mydła nakładana na ręce, wystarczy by dogłębnie oczyścić twarz. Jednak nie mogę się powstrzymać by dodać, że cena produktu w pełnowymiarowym wydaniu, jest ogromnie zawyżona. Potwierdzam, działanie mydła jest bardzo dobre, ale spokojnie możemy dostać inne emulsje oczyszczające, które poradzą sobie tak samo dobrze z oczyszczaniem, a kosztują o wiele mniej.
Clarifying Lotion 3.

Płyn złuszczający do twarzy. To nic innego jak tonik. Bardzo silny, bardzo alkoholowy i bardzo drażniący. Dla osoby, która ma grubą skórę - ja należę do tej grupy - po zastosowaniu pojawia się zaczerwienienie, lekkie ściągniecie, ale skóra po około 10 minutach regeneruje się i przywraca stan naturalnego kolorytu. Jednak dla osób, które borykają się z zmianami skórnymi, lecz również mają wrażliwą skórę, to zdecydowanie nie polecam. Jest to produkt silnie działający, można zauważyć efekty, jeżeli stosuje się go regularnie,ale zastrzegam w odpowiednich ilościach. Dzięki niemu moja żuchwa, która była w opłakanym stanie przez wypryski, dochodzi do siebie. 

 Dramatically Different Moisturizing Gel.

Emulsja nawilżająca do twarzy. To jeden z najlepszych produktów jaki stosowałam do tej pory i chyba mój już ukochany element całego zestawu. Emulsja ma za zadanie wnikania w głąb skóry, co powoduje jej wygładzenie, udoskonalenie i zmiękczenie. Bardzo szybko możemy zostać zaskoczone, dobrymi  rezultatami jej działania. Jednak nie wolno zapomnieć, że to emulsja. Spotkałam się z wieloma komentarzami na forach, że jest ona traktowana jako krem, czyli jakby nie patrzeć ostatni punkt pielęgnacji. A to nieprawda. Emulsja wnika wgłąb skóry i ją odnawia, nawilża i pobudza, nie zajmuje się jednak górną warstwą. Dlatego po jej zastosowaniu, nakładam głęboko nawilżający krem, który jest ostatnim, ale niezastąpionym punktem mojej każdorazowej pielęgnacji skóry twarzy wieczorem. Na pewno zakupię pełnowymiarowe opakowanie. pomimo wysokiej ceny. 

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Jeszcze ich nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam te miniatury kilka lat temu i kompletnie się u mnie nie sprawdziły, ostatnio staram się używać naturalnych kosmetyków do pielęgnacji i myślę, że u mnie to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzis sobie ten zestaw zakupiłam. Zobaczymy jak sie u mnie sprawdzi. Ja mam type 2 :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.