NA RATUNEK SŁABYM PAZNOKCIOM. SALLY HANSEN ADVANCED HARD AS NAILS. SALLY HANSEN INSTA-DRI TOP COAT.

16:44 Ola Herman 0 Komentarzy

Jak same pewnie wiecie, piękne zadbane paznokcie to atut każdej kobiety. Ja jednak nie mam szczęścia, co do zdrowej płytki paznokciowej. Pomimo że staram się zdrowo odżywiać to i tak moje paznokcie łamią się, rozdwajają  i nie powalają pięknym wyglądem, jeśli nie ma na nich lakieru lub odżywki. Moim postanowieniem jest, doprowadzić je do w miarę najlepszego stanu, odżywić i sprawić by były naprawdę ładne. A ja sama byłabym usatysfakcjonowana ich wyglądem i czuła się wiele pewniej. Dlatego testuję i próbuję wiele produktów. Znalazłam już, swoich dwóch faworytów. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam.

Odżywka Sally Hansen Advanced Hard as Nails.

Odżywka, która bardzo dobrze radzi sobie z moją trudną płytką, utwardza i zabezpiecza. Nakładam dwie cienkie warstwy po czym aplikuje lakier do paznokci. Taki to sposób sprawdza się u mnie najlepiej. Lakier ładnie wygląda po nałożeniu i jego powierzchnia jest utrwalona.Odżywka ta, bardzo dobrze sprawdza się, zapobiega odpryskom, wzmacnia i szybko zasycha, daje efekt taki jaki oczekiwałam. Jednak dalej mam problem z rozdwajającą płytką więc dalej będę próbowała innych produktów. 
Odżywka Insta - Dri Top Coat

Używam ją już bardzo długi czas. Jest to mój absolutny hit. Błyskawicznie wysusza lakier, zostawia piękny połysk i utwardza zostawiając genialne wykończenie. Zabezpiecza kolor oraz zapobiega odpryskom. Jest tak niezawodnym produktem i nie wyobrażam sobie, że mogłoby go zabraknąć w mojej lakierowej kolekcji. Od zawsze miałam problem z odbitą kołdrą na lakierze, bąbelkami czy maleńkimi smugami. Dzięki Insta Dri lakier jest pięknie wyrównany i błyskawicznie zasycha zapobiegając uszkodzeniom, za to chyba najbardziej go kocham. Jest niezawodny ! 
Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia już niebawem. ; )

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.