ODBUDOWA ZNISZCZONYCH WŁOSÓW. WŁOSY ZNISZCZONE,SZORSTKIE,SUCHE. MARION - KALLOS - L'BIOTICA BIOVAX - PANTENE - L'OREAL

18:15 Ola Herman 9 Komentarzy


Od zawsze uważałam, że wiosna to najpiękniejsza pora roku, jednak moje włosy zawsze w tym czasie przedwiośnia oraz aktualnej wiosny, przeżywają wielki kryzys. Wypadają, puszą się niemiłosiernie, a w dodatku są porowate, suche i nie da się ich ujarzmić. Dlatego postanowiłam na czas zaalarmować i stałam się od dwóch miesięcy prawdziwą włosomaniaczką. Olejowanie, wcierki, odżywki i tony ręczników poszły w ruch, a prostownica do wiklinowego koszyka. Na pomoc przyszły mi również, produkty, które pomagają pokonać kryzys włosów,  nadając im blask i zdrowy wygląd. 


L`Oreal Professionnel, Serie Expert, Absolut Repair Cellular, Szampon regenerujący włosy bardzo uwrażliwione.
Był na mojej liście życzeń od dawna. Chociaż na samym początku nie zrobił na mnie dużego wrażenie, to teraz coraz bardziej się dogadujemy. Zauważyłam, że włosy stają się odbudowane, w czasie mycia, nie powstaje zbity kokon tylko stają się miękkie i odświeżone. Dobrze oczyszcza skalp, i nie powoduje uczuleń. Szampon jest bardzo wydajny, posiada charakterystyczny zapach, dla mnie trochę chemiczny. Im dłużej myję nim włosy, tym ich wygląd oraz kondycja staje się lepsza. Dlatego polecam używać go dłużej, nie zniechęcać się po pierwszym użyciu. A poza tym, jest to produkt z wyższej półki cenowej i  niestety nie należy do najtańszych. Będę szukała tańszego zamiennika tego produktu. Liczę na jakieś podpowiedzi z waszej strony. 
Pantene pro'v aqua light. 
Szampon, który dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skalpu i nie podrażnia skóry głowy. Mocno się pieni, dzięki czemu dobrze domywa pozostałości po olejach, tym samym włosy są bardzo dobrze oczyszczone. Nie sprawił na mnie tak dużego wrażenia jak opisany poprzednik. Traktuje go jako dobry produkt, który muszę wykończyć. Od pewnego czasu, mam manię na naturalne produkty, dlatego kończę wszystkie i zamieniam już na te bardziej naturalne kosmetyki.  
 L`biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka keratyna + jedwab.
Jedna z moich ulubionych masek do włosów. Chyba nie muszę ją przedstawiać, bo firma Biovax jest bardzo znana.  Unikalna cecha maseczki to woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura. Naturalne składniki oraz brak substancji drażniących umożliwiających regenerację i ochronę włosów. Zawsze stosuję ją pod czepek, trzymając około 30-40 minut. Proteiny mleczne w niej zawarte genialnie nawilżają i sprawiają, że włosy są miękkie, delikatne i puszyste. Dla osób, którym zależy na nabłyszczeniu i wygładzeniu struktury włosa polecam pomarańczową wersję tej maski. 
W dodatku można zakupić próbki masek Biovax jednorazowego użytku w sklepach typu Biedronka czy Lidl. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które nie są pewne i boją się rozczarowania. A w ten sposób można wypróbować więcej rozwiązań za około 2zł.
Kallos, KJMN, Blueberry, Jagodowa maska do włosów.
Maska z aktywnym składnikiem z owoców czarnej jagody, który przenika do włosa nawilżając, odżywiając i odbudowując zniszczone, martwe włosy. Maska ze względu na wysokie stężenie substancji czynnych i witamin natychmiast odżywia i pielęgnuje suche i zniszczone farbowaniem włosy. Jest to mój nowy zakup i jestem zachwycona jej działaniem. Włosy są nawilżone, odbudowane i dzięki niej ich stan poprawił się w znaczny sposób. Jeżeli lubicie jak wasze włosy, po nałożeniu odżywki są gładkie jak lustro, a w dotyku jedwabiste, ta odżywka będzie waszą miłością. Odżywka poradzi sobie z niesfornymi farbowanymi włosami, suchymi i przeproteinowanymi. To jest cudo !
 Marion, mleczko prostujące. 
Do tego mleczka wróciłam, po nieudanym pierwszym podejściu i zakochałam się. Trzeba uważać, by nie przesadzić z nim w czasie nakładania, dosłownie wystarczy mała kropa na dłoniach i nakładam na włosy. Następnie przeczesuje je i suszę zimnym nawiewem suszarki. Włosy są dociążone, ale nie oklapnięte oraz przetłuszczone. Pięknie się układają i błyszczą. W dodatku mleczko Marion jest tanie i skuteczne, więc czego mogę więcej oczekiwać. Dostępny w Naturze.
 Dove, Hair Therapy, Nourishing Oil Care Daily Treatment Conditioner (Ekspresowa maseczka regenerująca)
Ostatnia odżywka Dove jest niestety bublem, o którym nie będę się długo rozpisywała. Ekspresowa maseczka regenerująca zrobiła na mojej głowie ekspresowy kołtun. Zawiodła na całej linii, moje włosy w żadnym stopniu nie były przez nią zregenerowane. Łączyłam ją z innymi odżywkami, żeby jej skutki nie były tak tragiczne i na szczęście zużyłam ją, ale na pewno nie wrócę do niej. 

Pozdrawiam was serdecznie i czekam na wasze opinie. Całusy. 

Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Ja osobiście używam szamponu Pantene pro'v aqua light. Do tego jeszcze od jakiegoś czasu oliwkowej, regenerującej maski do włosów. Mam strasznie zniszczone od suszenia.

    Pozdrawiam, wierna soupowiczka

    OdpowiedzUsuń
  2. nice post!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę od dawna na Kallos, KJMN, Blueberry! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętajcie, że ta mleczna maseczka świetnie nadaje się do włosów delikatnych i skóry alergicznej

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako włosowaniaczka poczułam się zobligowana by polecić ci kilka świetnych rzeczy. :)
    - Jeśli chodzi o szampony - polecam serię z Yver Rocher i bardzo (!) polecam Green Pharmacy - niska cena, super, jakość - aktualnie mam pokrzywowy i łopianowy i moje włosy bardzo dobrze na niego reagują.
    - Sama używam olejków na końcówki by dociążyć włosy i pomału, olejek po olejku, testuję właśnie firmę Marion - arganowy sprawdza się średnio (poza tym, że obłędnie pachnie i znajomi pytali mnie jaką perfumę noszę), ale niedawno kupiłam taki z serii "olejki orientalne" żółty, regenerujący włosy i tego zdecydowanie mogę polecić.
    -Moje ulubione maski to właśnie biovax (nakładam pod czepek 1-2 razy w tygodniu, a na to zakładam czapkę, bo w wyższej temperaturze lepiej odżywiają włosy) - mój ulubiony to ten brązowy z olejami. Staram się przynajmniej 2-3 razy w miesiącu olejować włosy (używam Rossmannowskiego olejku do ciała dla kobiet w ciąży Babydream) i masek do włosów Babuszki Agafii. Poza tym polecam odżywkę z awokado z Garniera.

    Jak tak teraz widzę ilu rzeczy używam do włosów, to się nie dziwię, że mój chłopak sądzi, że oszalałam na punkcie ich pielęgnacji, hihihi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas, za to że napisałaś i doradziłaś w tak wielu kwestiach. Już wiem, że wypróbuję olej Babydream - bo mam wielką chęć go kupić jak i inne. Co do szamponu Green Pharmacy zamierzałam kupić, teraz wiem że powinnam to zrobić - koniecznie ! Moja szafka z kosmetykami wygląda tak samo, więc moja rodzina już dawno stwierdziła, że jestem porządnie postrzelona na tym punkcie. Pozdrawiam ciepło, całusy ;)

      Usuń
  6. Jeśli szukasz czegoś naturalnego do mycia włosów to polecam cedrowe mydło rosyjskie - mój ostatni ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta mleczna maska Biovaxu super też nadaje się do skóry wrażliwej włosów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.