SUMMER SPECIAL - NOWOŚCI - KOSMETYCZNE POWITANIE LATA - BELL - WIBO - LOVELY - ESSENCE - ISANA

16:44 Ola Herman 1 Komentarzy


Dzisiaj kilka letnich nowości, które wpadły w moje ręce dosłownie wczoraj. Jako, że jestem najszczęśliwsza na świecie, po zdaniu sesji, nie mogłam odpuścić sobie zakupów. Tak też, nie pominęłam zakupu drogeryjnych perełek, które są szeroko chwalone, a nie rujnują naszego budżetu. A, czy dla mnie będą tak wyjątkowe, zobaczymy w przyszłości. Pomimo tego, że słońca jak na razie bardzo malutko, ja napawam się nadzieją, że już wkrótce będę mogła odpoczywać na leżaku w ogrodzie z lemoniadą w ręku.

BELL CC CREAM MAKE-UP HYPOALLERGENIIC 01 PORCELAIN

Na letni okres zazwyczaj szukam lekkich podkładów czy kremów korygujących. Zależy mi na wyrównaniu kolorytu skóry, zminimalizowaniu widoczności moich blizn i przebarwień. Konsystencja tego kremu jest dość rzadka, ale już na ten moment mogę stwierdzić, że produkt dobrze się rozprowadza i ma dość dobre krycie. Chociaż, na ten moment dostrzegam również parę jego wad.

WIBO DELUXE BRIGHTENER KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY

Korektor, który w swojej formule zawiera pantenol, witaminę PP, A, C i E, które mają powodować nawilżenie skóry pod oczami, oraz kofeinę która ma maskować cienie. Po pierwszym użyciu jestem zadowolona, ale wolę nie zapeszać. 

ESSENCE XXXL NUDES LIPGLOSS

Już na samym wstępie zaznaczę, nie powoduje powiększania ust do rozmiaru  xxxl . Ma za to przepiękny wakacyjny, podkreślający urodę kolor. Ładnie utrzymuje się na ustach i nie ma specyficznej lepkiej formuły, jak większość błyszczyków tego typu. 

LOVELY CURLING PUMP UP MASCARA

Zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami, postanowiłam wypróbować tą maskarę. Na samym wstępie, muszę przyznać, że  szczoteczka tego tuszu przypadła mi bardzo do gustu. Rzęsy są bardzo ładnie rozdzielone i wydłużone. Jak na ten czas, polubiłam się z tym tuszem bardzo W przyszłości będę mogła podzielić się z wami rzetelniejszą recenzją. 

ISANA SOMMER DUSCHE

Uwielbiam limitowane edycje żeli pod prysznic Isany jak również mydła tej marki. Mają piękne zapachy, dobrze się pienią, pozostawiając skórę oczyszczoną i miękką. Jestem ich wielką fanką, i zawsze kupuję kilka sztuk na zapas.

W międzyczasie, możecie wpaść również na mój  ... <INSTAGRAM>

Zobacz również:

1 komentarz:

  1. Ja się nie polubiłam z tym tuszem jakoś :p Nie pogrubiał wcale :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.