A LITTLE BIT OF PURPLE MAKE UP - TODAYS LOOK

16:25 Ola Herman 8 Komentarzy

Upały, które aktualnie rządzą w naszym kraju, sprawiły że miałam ochotę tylko i wyłącznie na zimne prysznice lub ciągłe leżenie w basenie. Zero chęci na cokolwiek sprawiło, że moimi sprzymierzeńcami w pielęgnacji stały się krem z filtrem, korektor i maskara. Tak przetrwałam cały tydzień. Jednak w końcu zebrałam się w sobie i stworzyłam dość mocny makijaż z fioletowym akcentem. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba.
Mocniejszy akcent uzyskałam dzięki czarnej kredce roztartej na powiece, która posłużyła mi jako baza, później nałożyłam fioletowy cień. Na środkową cześć cień w odcieniu starego złota. A kącik rozjaśniony perłowym cielistym odcieniem.
Do konturowania posłużył mi nowy brązer Kobo. Sahara Sand 308 jeden z lepszych produktów do konturowania na naszym rodzimym rynku. Warto pokusić się o jego zakup. 
Kosmetyki które użyłam to :

Twarz

Hypoallergenic CC Cream Bell - (klik
L’Oréal Korektor True Match - 1 Ivory (klik)
Manhattan Clearface Compact Powder puder w kamieniu (klik)
Brązer KOBO  308 SAHARA SAND  (klik)

Oczy

16 Eyeshadow DEATH BY CHOCOLATE (klik) 
 Bourjois khol Contour Eyeliner Pencil (klik) 
Eveline Eyeliner CELEBRITY czarny (klik)

Usta

LIpliner Wish Me a Rose 12 Essence (klik)




Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To są moje naturalne loki, bez układania, zaraz po wysuszeniu tak wyglądają. ;)

      Usuń
  2. cudny makijaż *.* masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż, delikatny, ale mimo to widoczny :)

    korzystając z okazji, chciałabym jeszcze przekazać, że wrzucasz cudowne fotki na swoją zupę i nie mogę przestać z niej repostować ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi zawsze tak miło jak czytam takie komentarze. ; * Repostuj do woli : D Całuski

      Usuń
  4. Śliczny makijaż :) Niby mocniejszy, ale zrobiony z rozsądkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.