July - It's time to inspire.

18:35 Ola Herman 0 Komentarzy

     
Pracuj ciężko w czasie przeznaczonym na pracę. Baw się intensywnie, gdy przychodzi czas na zabawę. Ciesz się słuchaniem starych historii opowiadanych przez babcię, póki wciąż jeszcze żyje. Nawiązuj głęboki kontakt ze swoimi znajomymi. Patrz na dzieci oczami pełnymi cudów, jakimi one same patrzą na świat. Śmiej się z dowcipów i życiowych absurdów. Oddawaj się swoim pasjom i pragnieniom. Gromadź oszczędności na czarną godzinę i zbierz ich wystarczająco dużo, byś mógł wydać je w słoneczny dzień.

— Philip G. Zimbardo, „Paradoks Czasu”


    
 Życie nie musi być łatwe. Gorzej, jeśli jest nudne.

— Władysław Bartoszewski


 Nie można uciec od własnego przeznaczenia. Ty jesteś moim  przeznaczeniem. Nigdy nie będziemy należeć do siebie fizycznie, ale należymy do  siebie duchowo. Zapadłeś we mnie głęboko, ja zapadłam w ciebie, jesteśmy uwięzieni. Nawet  kiedy cieleśnie nie jesteś moim mężczyzną, jesteś nim w moich wspomnieniach, w moich  marzeniach. W ten sposób trzymasz mnie w szachu. Możemy się rozłączyć, lecz nie możemy  już się rozstać. (...)  Co to  znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na  przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu.  Kocham twoje pragnienia, a nawet twoje awersje, kocham ból, jaki mi zadajesz, ból, którego  nie odczuwam jako bólu, ból, o którym natychmiast zapominam, który nie pozostawia  śladów. Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez wszystkie  stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością. Jakaś część  ciebie wciąż we mnie żyje. Tkwisz we mnie.  Jestem twoim odbiciem, ty jesteś moim, żadne z nas nie może już istnieć oddzielnie.

 — "Małe Zbrodnie Małżeńskie" Éric-Emmanuel Schmitt  
   
    
Uśmiech to niedrogi sposób na poprawienie naszego wyglądu.

— John Dana
pics from tumblr.com
xoxo,

jeszcze więcej mnie, tutaj ... <INSTAGRAM> 

Zobacz również:

0 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.