- MAKEUP REVOLUTION PALETA CIENI - DEATH BY CHOCOLATE - MUR - CZEKOLADOWE SZALEŃSTWO - MAKEUPLOVER

21:33 Ola Herman 5 Komentarzy

 
Piątek, piąteczek, piątunio. Czy to nie wspaniały czas by zaprezentować wam coś słodkiego, kuszącego i mocno czekoladowego ? Wraz z początkiem weekendu słodkości nigdy nie za wiele. Death By Chocolate, to wspaniała paletka, niczym miękkie ciasto czekoladowe z kremem w środku. Tym bardziej stwierdzam, że nazwa jest bardzo adekwatna jeśli chodzi o tą paletkę MUR. Macie ochotę na dużą dawkę czekolady ? Jeśli tak, to zapraszam do dalszej degustacji. 
W środku znajdziemy 16 cieni. Matowe i perłowe. Te matowe cienie, nie są tak do końca matowe, mają bardzo przyjemne satynowe wykończenie. Sama paletka przyciąga uwagę swoją nietypową fakturą i ciekawym wykonaniem. Oczywiście bardzo łatwo zauważyć, że pomysł do jej stworzenia został ,,lekko" zaczerpnięty od Too Faced - Chocolate Bar. Kupiłam ją stacjonarnie więc z tego powodu jeszcze bardziej jestem zadowolona.

Jestem wielką miłośniczką wszelakich brązów, miedzi, złota i fioletu. Dlatego, gdy pierwszy raz zobaczyłam Death by Chocolate, wiedziałam, że muszę ją mieć. 
Bardzo przyjemnie pracuje się z tymi cieniami, nie mam problemu z osypywaniem czy budowaniem koloru cień na cień. Barwy nie tracą na intensywności, w trakcie nakładania na powiekę. Nie tworzą również dziwnych plam i nieprzyjemności w trakcie malowania. A wszelkie krawędzie bardzo przyjemnie się rozcierają.  Nie można narzekać na współprace z tą paletką.Plusem jest również to, że znajdziemy dwa większe jaśniutkie cienie matowy i perłowy, ponieważ najwięcej zawsze się ich używa. 

Cena jest równie zadowalająca, ponieważ koszt wynosi ok. 40zł, chociaż warto również poczekać na promocje.

Moim zdaniem jest to świetna alternatywa, jeśli chodzi o wybranie tej paletki, niż paletek Sleeka.

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. moja koleżanka ma i miałam ją ostatnio w rękach:) ładnie pachnie czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić ją stancjonarnie? Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w Astorze, w Opolu, nie orientuję się, gdzie jeszcze można ją zakupić stacjonarnie. Pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.