REVIEW & DEMO - BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM - PODKŁAD ROZŚWIETLAJĄCY - CERA MIESZANA

13:24 Ola Herman 17 Komentarzy

Absolutny faworyt wielu dziewczyn, jeśli chodzi o podkłady drogeryjne. Podbił serca wielu vlogerek i blogerek. Miałam okazję przeczytać o nim tyle recenzji, zobaczyć masę polskich i zagranicznych filmików, w których główną rolę grał Healthy Mix, że sama postanowiłam się o niego pokusić. Jeżeli nie obowiązuje na niego promocja, możemy go zaliczyć do tej wyższej półki cenowej, ale czy jest wart tej kwoty, przeczytajcie poniżej.  

Podkład zawiera formułę wzbogaconą w ekstrakty z owoców - moreli, która zapewnia blask, melon z działaniem nawilżającym oraz jabłko przedłużające młodość skóry.  

Podstawą do sukcesu, jest dobór odpowiedniego koloru. Ja zdecydowałam się na najjaśniejszy Wanille Clair, i całkowicie mi odpowiada. Dzięki, temu uzyskuje fantastyczne wykończenie, a na skórze jest całkowicie niezauważalny, tak jakby stapiał się z nią, tworząc gładką i ujednoliconą taflę. W dodatku, jak już wyżej wspomniałam, ma działanie nawilżające, dlatego nie mam problemów z podkreślonymi skórkami, czy wchodzeniem podkładu w zmarszczki mimiczne. 
Od podkładu oczekuje dobrego krycia, a dzięki niemu to uzyskuje, poprzez stopniowanie go i dokładanie w razie takiej potrzeby. Jak również naturalnego krycia, by nie uzyskać maski na twarzy. Healthy Mix, jednak zapewnia mojej skórze zdrowy blask, a po przypudrowaniu równie dobrze się prezentuje. 

Zawiera również, wygodne opakowanie z pompką, więc aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna.
Paleta kolorów jest duża, tym lepiej, że można je bez problemu dobrać do kolorytu każdej cery. Jak również nie zauważyłam, by wpadał w róż, co jest dla mnie bardzo ważne. 

Mogę go również całkowicie polecić dla posiadaczek cery tłustej/mieszanej ze skłonnością do niedoskonałości.  Podkład wklepuje palcami lub pędzlem typu flat top. 

Zobacz również:

17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze ale cały czas szukam mojego faworyta! :)
    Dodaje do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten podkład , właśnie kończę moją pierwszą buteleczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony drogeryjny podkład <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testować :) Póki co mam nadmiar podkładów, ale kiedyś pewnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy jest ten podkład :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wykończę wszystkie podkłady, kremy tonujące itp. to chętnie go kupię :0
    Zapraszam do mnie na denko sierpniowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bede w Polsce, to na pewno go kupie :) dzieki tym pozytywnym recenzjom jest na mojej wishlist :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam podkładu z Bourjois - z tej marki znam jedynie róż. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu wypróbować jakiś podkład z Bourjois :) na rossmannowych promocjach chciałam kupić ich krem CC, ale niestety zabrakło moich odcieni :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten podklad :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać. Niby wszystko ok, ale zachwytów nam nim nie rozumiem. Ale zapachem mnie kupuje zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbuję przy okazji ;) narazie cena nie pozwala;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go w maju, użyłam kilka razy ale nie podoba mi się efekt jaki daje. Jestem zaskoczona, bo także kupiłam go pod wpływem przeczytania niezliczonej ilości pozytywnych recenzji. Zrobię do niego jeszcze jedno podejście, może musimy się bliżej poznać, żeby się polubić

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się o nim naczytałam ale nie miałam okazji do testowania....

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło go wspominałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.