ZAKUPY KOSMETYCZNE - ISANA - ALTERRA - EVREE - LA ROCHE POSAY - GARNIER - YVES ROCHER

17:38 Ola Herman 7 Komentarzy

Dawką inspiracji jaką jest jesień i jej kolory, spowodowała, że całkowicie pochłonęło mnie planowanie i zakupy przedmiotów, które będą mi umilać kolejne miesiące. Nie mogło, oczywiście, zabraknąć zakupów kosmetycznych. Jak co roku, moja jesienno zimowa pielęgnacja jest całkiem inna niż ta letnia. Do łask, przywracam swoje ulubione i niezawodne kremy, które utrzymują moją skórę w ryzach, oraz takie nowości, które od dłuższego czasu chciałam wypróbować.
Żel pod prysznic Isana Med chodził mi po głowie od dłuższego czasu, ze względu na bardzo dobry skład. Specjalny kompleks pielęgnacyjny z prowitaminą B5, w nim zawarty, ma zapewniać równowagę wilgotności skóry i w ten sposób sprawia, że skóra staje się delikatna i gładka. Żel Palmolive skradł moje serce swoim powalającym zapachem. Zawiera w swoim składzie czyste proteiny mleczne i ekstrakt z aloesu. 

Magic Rose Evree, upiększający olejek do twarzy i szyi do skóry mieszanej. Jego formuła, ma łagodzić podrażnienia skóry, niwelować przebarwienia oraz uszczelnić rozszerzone naczynka krwionośne. Ma pobudzać produkcję kolagenu i działać przeciwzmarszczkowo oraz poprawiać koloryt skóry.Posiada również przecudowny różany zapach, który działa na mnie bardzo relaksująco.

Krem na dzień Alterra. Znajdziemy w jego składzie ekstrakt z miłorzębu japońskiego, zieloną herbatę, naturalny koenzym Q10 oraz witaminę E. Ma powodować wzmocnienie własnych zdolności naprawczych skóry. W dodatku wszystko pochodzi z kontrolowanych biologicznie upraw.
Zestaw do pielęgnacji skóry z niedoskonałościami La Roche-Posay. W jego skład wchodzi oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej Effaclar oraz odnawiający krem do skóry tłustej z wodą termalną Effaclar K. Mają pomóc w odblokowaniu zatkanych porów, działać przeciw nawracającym niedoskonałościom, korygować i odnawiać powierzchnię skóry, dzięki delikatnej mikroeksfoliacji. 
Płyn micelarny Garnier dla cery mieszanej i normalnej. Miałam wielokrotnie wersję różową, i byłam z niej bardzo zadowolona. Tym razem zdecydowałam się na tą.

Pur Bleuet woda do demakijażu twarzy i oczu z wyciągiem z bławatka bio. Ma doskonale usuwać makijaż i zanieczyszczenia. Lekko żelowa konsystencja ma łagodzić i odświeżać. 
Wygładzająca odżywka do włosów Yves Rocher. Zawiera wyciąg z ziaren gambo, dzięki której włosy mają być odżywione, łatwiej się rozczesywać i układać. 

Szampon intensywne wygładzenie do włosów niesfornych Ziaja. Zawiera proteiny jedwabiu, kondycjonery oraz prowitaminę B5. Jego zadaniem, ma być, wygładzenie włosów na całej ich długości, zapobiegać splątaniu i ułatwiać przy tym rozczesywanie, zapewniać również długotrwałą miękkość i połysk. 

Jestem ciekawa, jakie u Was pojawiły się zakupy kosmetyczne. Koniecznie dajcie znać i podzielcie się  swoimi odkryciami. ;)

Zobacz również:

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nowości, lubię produkty Isany i alterra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się nad tą odżywką z Yves Rocher :) A żele Isany wprost uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Się czaiłam ostatnio na ten La Roche Posay ; > Bardzo fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego olejku z Evree i odżywki z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. La Roche tylko pogorszyło stan mojej skóry. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłabym się na olejek z Evree ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.