FALL MAKE UP - GOLDEN ROSE - PROSTY JESIENNY MAKIJAŻ

16:24 Ola Herman 8 Komentarzy

Jesień to dla mnie bardzo inspirująca pora,bardzo się cieszę,że już nadchodzi. Uwielbiam tworzyć makijaże w odcieniach starego złota, zieleni, bordo czy brązu. Może spowodowane jest to tym, że urodziłam się we wrześniu i dlatego tak bardzo lubię tę porę. Dzisiaj stworzyłam, dla was makijaż, który bardzo mocno podkreśla oko, z moim ukochanym cieniem Golden Rose Kobo. Pięknie wydobywa kolor niebieskiej tęczówki, jak i do innych będzie pasował idealnie. I mój ukochany kolor na ustach 

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentujesz się w tym makijażu! :) Co to za pomadka/błyszczyk? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence - 07 Natural Beauty. ;) Dziękuje bardzo. ;*

      Usuń
  2. Delikatne kolory idealne pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) ja niestety nie używam różowych cieni bo wydaje mi się, że wyglądam wtedy na zapłakaną. Ale u ciebie wyglądają niesamowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny delikatny makijaż!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo swiezo i delikatnie a zarazem wyraznie. U mnie zloto i bordo na jesien musi byc. Dziekuej za mily komentarz i odwiedziny na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo subtelnie i dziewczęco! Ahhhh :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.