MOJE ULUBIONE KREMY DO RĄK I PAZNOKCI - EVREE - ANIDA - CZTERY PORY ROKU - HANDCARE

20:25 Ola Herman 5 Komentarzy

Kremy do rąk są szczególnie ważne w pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry. Po upalnym lecie,nasze dłonie mogą czuć się przesuszone, a paznokcie pozbawione naturalnego blasku. Dlatego warto zadbać o nie już teraz. Nie wyobrażam sobie, by na moim stoliku gdzie najczęściej pracuje,mogłoby zabraknąć kremu do rąk, to samo dotyczy torebki czy kosmetyczki na wyjazd. Chciałabym,pokrótce pokazać moją top trójkę kremów, które spisują się doskonale,a w dodatku można je kupić za niebywale niską cenę.

Total Nutrition Evree krem do rąk. Zawiera odżywczy olejek makadamia i migdałowy, kompleks witamin oraz naturalne emolienty. Nie znajdziemy w nim parabenów, barwników oraz olejów mineralnych. Pomaga on utrzymać dłonie w doskonałej kondycji, odżywia skórę oraz wszelkie podrażnienia. Świetnie sprawdza się na każdą porę roku i wszelakie warunki atmosferyczne. Wydajna formuła, zapewnia długoterminowe korzystanie, a sam krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.
Anida odżywczy krem do rąk i paznokci. Posiada bardzo dobre właściwości osłonowe i pielęgnacyjne. Ostatnimi czasy, to mój wielki ulubieniec.Odbudowuje zniszczoną skórę po ciągłych kąpielach w słonej wodzie. Zapobiega tworzeniu się suchego naskórka, dzięki temu skóra jest miękka i delikatna. Zawarty w nim wosk pszczeli działa natłuszczająco,ochronnie i zapobiega wysuszaniu, a olej makadamia posiada właściwości regeneracyjne.
Glicerynowy krem do rąk Cztery Pory Roku. Zawarta w nim cytryna, limonka i olejek rycynowy to mieszanka idealna, i bardzo pomyślnie skomponowana. Niesamowity zapach cytrusów od razu jest wyczuwalny, po nałożeniu na dłonie. Dla mnie takie zapachy są bardzo energetyzujące i pobudzające. W dodatku krem zapewnia długotrwałą ochronę. Wygładza, nadaje delikatności i doskonale pielęgnuje.

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Z tych kremów miałam jedynie Cztery Pory Roku, ale ta wersja najmniej mi odpowiada. Najlepsza moim zdaniem jest czerwona z ekstraktem z neroli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy do rąk Evree... jednak ostatnio polubiłem La Mer

    OdpowiedzUsuń
  3. do rąk uwielbiam krem avon planet spa z masłem shea :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli lubicie kosmetyki Evree to są one już dostępne w Internecie- w naszej drogerii internetowej www.superkoszyk.pl
    Są teraz w promocyjnych cenach, a dodatkowo można dostać gratis Serum do stóp Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię krem do rąk z Johnson ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.