-MY AUTUMN WISH LIST-

22:28 Ola Herman 3 Komentarzy


Nadchodzi taki moment, kiedy zaczynamy planować, wieczory się wydłużają, jest coraz zimniej i mamy więcej czasu na rozmyślanie. Nowa pora roku, wiąże się z nowymi projektami, zmianami, zakupami. Najważniejsze, by to wszystko było mądrze rozplanowane, i nie odkładajmy tego na dalsze dni, które nigdy nie nadejdą. Jesień to dla mnie czas bardzo intensywny, rozpoczynam kolejny rok na studiach, dekoruje swój pokój w domu rodzinnym, oraz postanowiłam całkowicie zmienić zawartość swojej szafy. Less is more, tym się kieruję, minimalizm z lekkim akcentem na charakterystyczne i nietuzinkowe detale. 

Kapelusz, ogromne swetry, skórzane spodnie i karmelowy płaszcz. Modnie, stylowo i z klasą. Takie połączenia zawsze będą wyglądać dobrze, i nie trzeba przejmować się żadną krytyką. Oczywiście duża torba, w której zmieści się kosmetyczka, notes,zeszyty, pudełka z jedzeniem... śrubokręt.. czyli wszystko co niezbędne dla kobiety. Nie można również zapomnieć o dobrym parasolu, którego ja jeszcze nie znalazłam, zawsze wszystkie się łamią. 
Wrzesień to dla mnie duży znak by zmienić kolor włosów, zadbać o ich kondycję po lecie i koniecznie podciąć zniszczone końcówki. 
Świeczki o cynamonowych zapachu, jak również tym waniliowym, lawendowym, o zapachu świeżego prania i tak można wymieniać bez końca. Półki w sklepach uginają się od typowo jesiennych dodatków. Koce w sztandarową kratę, ciepłe ogromne wełniane szale i pledy. Puchate poduszki, słoje i donice. 


Makijaż to jedna z moich ulubionych czynności w ciągu dnia. Dlatego teraz najbardziej upodobałam sobie mocne kolory pomadek, bordo, kolor czerwonego wina. Kwintesencja kobiecości i cały look gotowy. Nie wyobrażam sobie również, by mogło również zabraknąć w mojej palecie cieni brązów, opalizującej miedzi, złota,czerwieni czy brudnego różu. Dobry zakrywający podkład, i puder. To wszystko razem tworzy genialne połączenie.

Wreszcie nadszedł moment na najważniejszy punkt, spacery, jedzenie dyniowych placków, zup i ciast. Dodatkowo popijanie cydru z jabłek, lub jak kto woli, herbaty z cytryną lub konfiturą malinową babci. Wieczory spędzane z rodziną, nie przed telewizorem. Wyprawy do lasu, ostatnie rozkoszowanie się słonecznymi promieniami. 
A jak wy widzicie swoją złotą piękną jesień ?  
pics from tumblr

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. super wpis ;-) bordo, bordo, ciepłe swetry <3 och

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory cieni :) Uwielbiam! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cieplutkie swetry :) a świeczki palące się wieczorami tworzą taki klimat, że aż brak słów :) a co do parasola... mnie się też zawsze wszystkie łamały do czasu, aż nie zdenerwowałam (bo ileż można) i kupiłam parasol polskiej formy Parasol (:P)- porządnie wykonany i nic mu nie jest straszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.