- PRO SERIES WELLA INSPIRED BY STYLIST - COLOUR AND SHINE CONDITIONER -

14:30 Ola Herman 4 Komentarzy


Bardzo długo szukałam odżywki do włosów, która spełni wszelkie moje oczekiwania. I na ten czas znalazłam, dwa produkty, o których będę mogła pisać w samych superlatywach. Bardzo rzadko, zdarza mi się kupić produkt, o którym nigdy dotąd nie słyszałam i nie czytałam żadnych recenzji. Jednak w tym przypadku, był to strzał w dziesiątkę. I jestem całkowicie zachwycona działaniem tych dwóch odżywek do włosów. 
Odżywka Pro Series Shine ma na celu nadać włosom blasku,oraz wypielęgnowany i zdrowy wygląd. I jeśli chodzi o obietnice producenta, wszystkie te słowa zostają spełnione. Włosy po zmyciu tej odżywki mają piękny, lśniący wygląd. Przystępna cena tego kosmetyku, tym bardziej zachęca do zakupu. Dzięki niej, moje włosy przestały się puszyć, nie są obciążone oraz można w bardzo łatwy sposób je rozczesać. Nie powoduje przetłuszczania się włosów. Mogę nawet pokusić się o stwierdzenie, że pomaga zachować ich świeżość na jeszcze dłuższy czas. 
Pro Series Colour nawilża włosy i pomaga chronić je przed uszkodzeniami spowodowanymi koloryzacją. Ja swoje włosy farbowałam dawno temu,ale cały czas walczę z szkodami jakie zostały spowodowane tym czynem. Dzięki tej odżywce, moje włosy stają się wygładzone, bardzo miękkie w dotyku, błyszczące,oraz stają się łatwiejsze w rozczesywaniu. Jak dobrze wiadomo nigdy włosów zniszczonych, nie odbudowujemy, bo ich struktura jest naruszona, i tylko wizyta u fryzjera i ich podcięcie może nam pomóc. Jednak uważam, że odpowiednia pielęgnacja w znacznym stopniu pomaga utrzymać włosy w dobrej formie, a ta odżywka nadaje się do tego zadania idealnie. 

Mam długie i gęste włosy, dlatego takie produkty schodzą u mnie jak woda.Co ważne obie odżywki są bardzo wydajne, i służyły mi wiele miesięcy, za co muszę dodać im kolejnego dużego plusa. Zapachy są nienachalne, delikatne. Co warto również zauważyć, nigdy nie miałam po ich użyciu podrażnień, oraz nie zauważyłam przesuszenie skóry głowy.  
 Pozdrawiam Was serdecznie ;))

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Ja zaś miałam kiedyś szampon z well tylko, że w czerwonym opakowaniu był super - teraz niestety nie mogę już go używać. =/ Natomiast odżywkę z well stosowała moja mama i była zadowolona. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej odżywki jestem ciekawa,nie miałam jej nigdy:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.