SPOSOBY NA ŁATWE ZASYPIANIE-JAK WŁĄCZYĆ NASZ ORGANIZM W STAN OFFLINE-TIPS FOR BETTER SLEEP

18:51 Ola Herman 2 Komentarzy

Od zawsze zazdrościłam osobom, które ledwo kładąc głowę na poduszkę, zasypiają przenosząc się do krainy snów. Można śmiało nazwać mnie królową drzemek, ale gdy rzeczywiście dochodzi do spania we własnym łóżku, zasypianie staje się dużo trudniejsze. Zapewne nie jestem w tym osamotniona.

W dzisiejszym zabieganym świecie, gdzie ciągle jesteśmy w biegu i ze wszystkich stron bombardowani technologią, która jak dobrze wiemy, nigdy nie śpi, może być naprawdę trudno wyłączyć nasz organizm, by osiągnął stan offline. Stwierdziłam jednak, że każdy z nas powinien poszukać sposobów, które wpłyną na potrzebny ciału odpoczynek i spokojny sen. 
Moim absolutnym ulubionym sposobem na szybki sen, jest zrelaksowanie zmęczonego ciała w gorącej kąpieli. Najlepiej z użyciem swoich ulubionych olejków o delikatnych. a zarazem bogatych zapachach. Spróbujcie wykorzystać sole do kąpieli, które niesamowicie radzą sobie na zmęczone mięśnie, zwłaszcza po ciężkim dniu. Kosmetyki, które są sprawdzone, pięknie pachnące żele do kąpieli i dokładny demakijaż, może sprawiać nie małe cuda.
Jeśli znajdziecie swój ulubiony zapach, który będzie pomagał wam zasnąć, to gwarantuje że od razu poczujecie się senni i zasypianie pójdzie o wiele lepiej. Kocham zapach lawendy, piżma lub wanilii. Wpływają na mnie kojąco, bardzo uspokajająco i łagodzą zszargane nerwy. Lubię jak moja sypialnia jest wywietrzona, poduszki pachną lawendą, a zapalone wcześniej świeczki pozostawiły po sobie magiczne zapachy. Oczywiście, mówię tutaj o delikatnych zapachach, lepiej nie róbmy nic w nadmiarze i nie przesadzajmy, to tylko doprowadzi do wielkiego bólu głowy i nici ze spokojnego snu.
Jeszcze tylko nastawiam budzik,ulubiona piżama i wazelina na usta,wsmarowuję swoje ulubione kremy i wskakuję do łóżka. 
Dodatkową wskazówką jest wyłączenie się. Dosłownie. Wiem, to trudne by wstać od laptopa i odłożyć telefon w godzinach wieczornych, ale korzyści z takiego działania są niesamowite. Po pierwsze, czas z dala od ekranów, powoduje, że nasz mózg ma możliwość regeneracji i wypoczynku. Spróbuj czegoś innego, czytanie paru stron książki lub czasopisma, może wywołać senność, zamiast przeczesywać Instagram godzinami. 

Czasami pomaga uspokajająca muzyka, migoczące efekty świetlne, albo po prostu obecność drugiej połówki przy boku. Słodkich snów wam życzę,dobranoc. ; )

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Achhhh... Czemu trafiłam tu tak późno?! Kochan... Przepięknie tu. Zdjęcia, klimat i ogólny wygląd... Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubię czytać takie posty, nawet mój pierwszy post na blogu taki był :)
    Mnie właśnie wieczorna pielęgnacja przestawia organizm na fazę odpoczynku. Muszę mieć też przewietrzony pokój i staram się nie pić czarnej i zielonej herbaty kilka godzin przed snem, wybieram ziołowe, które pomagają się uspokoić i wyciszyć. Uwielbiam też zapach lawendy i świeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.