EFFACLAR K-EFFACLAR ŻEL-LA ROCHE-POSAY-DERMOKOSMETYKI JAKIE UŻYWAM JESIENIĄ-CERA TRĄDZIKOWA,TŁUSTA I MIESZANA-PIELĘGNACJA SKÓRY Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI-PODSTAWOWE BŁĘDY

11:53 Ola Herman 3 Komentarzy


Nadmierne wydzielanie sebum, jest wielkim wrogiem każdej cery, borykającej się z problemami. Nie ukrywajmy, nie jedna z nas, ma problemy z świecącą się skórą w środkowej części twarzy, lub jej poszarzałym kolorytem. Nie rzadko, mamy problem ze skórą, która jest pozbawiona blasku, albo co gorsze powstają na niej rozszerzone pory i zaskórniki. 
W codziennej pielęgnacji cer mieszanych,trądzikowych bądź tłustych, nieodłącznym działaniem, powinno być stosowanie preparatów o działaniu złuszczającym, odblokowującym ujścia gruczołów łojowych, ale również tych o działaniu głęboko nawilżającym. 

Często, przy wyżej wymienionych problemach, ich posiadaczki, popełniają podstawowy i bardzo zasadniczy błąd, jakim jest zbyt agresywne, częste mycie, oraz złuszczanie. Ja kiedyś również tak postępowałam, myślałam, że to mi pomoże, a przynosiło to odwrotny skutek. Paradoksalnie, nasiliło to produkcję łoju, i w konsekwencji wywoływało to jeszcze większy wysyp niedoskonałości. 

W dermokosmetykach, które mają pomóc walczyć z trądzikiem, znajdziemy kwasy owocowe, LHA, retinol, lub jego pochodne. Dlatego tak bardzo zalecane jest, by łączyć je z intensywnym nawilżeniem, działaniem antyoksydacyjnym, oraz oczywiście ochroną przeciwsłoneczną. 
Jakie dermokosmetyki ja właśnie stosuję ?
Oczyszczający żel do cer wrażliwych i tłustych. Effaclar żel. Kiedyś bardzo go nie lubiłam, ale jak wiadomo kobieta zmienną jest. A raczej, w moim przypadku, muszę stwierdzić, że góra wzięła wiedza i bardziej zagłębiłam się w lekturę o stosowaniu dermokosmetyków.

Żel w połączeniu z odpowiednim nawilżeniem skóry działa niesamowicie. Skutecznie oczyszcza, jeśli używamy go razem z połączeniem ciepłej wody. Zaczyna się pienić, ale nie podrażnia okolic oczu. Ja dosłownie nakładam na dłonie kropelkę, co daje mu kolejnego plusa, za wydajność. Trzeba przyznać, że nie zawiera alkoholu, parabenów i barwników. Łatwo się spłukuje i pozostawia miękką skórę. Jeszcze nie dawno nie napisałabym o nim dobrego słowa, a teraz nie wiem, jak mogłam tak sądzić. Wyraźnie zauważyłam, że wpływa na kolor mojej skóry, która staje się jaśniejsza i niesamowicie radzi sobie z podrażnieniami. 
Krem do skóry z nierównościami, zatkanymi porami, dla skóry mieszanej i tłustej. Effaclar K.
Zawiera połączenie LHA z Retinolem Linolate, silną pochodną retinolu do potrzeb skóry tłustej. Powoduje odblokowanie zatkanych porów, co widać już po trzech tygodniach, codziennej wieczornej aplikacji. Działa przeciw nawracającym niedoskonałościom, oraz koryguje i odnawia powierzchnię skóry. Szczerze przyznam, że widzę dużą różnicę, jeśli chodzi o powstawanie krostek, czy wygląd mojej cery. I wiem, że jest to zasługa tego kremu. Jak i odpowiedniej pielęgnacji, nie można zapomnieć, że żaden krem nie zadziała jeśli będzie w nieodpowiedni sposób stosowany. Ja nakładam go wieczorem, cienka warstwa wystarczy, by pokryć twarz i szyję. Moim zdaniem cytrusowy zapach, który posiada ten krem, jest bardzo przyjemny, jak i zimno, przez to że przechowuję go w lodówce, niesamowicie wpływa na przyjemność jego aplikacji. Rano budząc się, moja skóra jest gładka,naturalna, bez tłustego filmu, co ważne. 
Wydatek na ten zestaw nie jest mały, dlatego, by zapobiec rozczarowaniu i wydawaniu pieniędzy, namawiam do wypróbowania próbek, które znajdziecie w każdej aptece, oferującej dermokosmetyki La Roche-Posay. Powtarzam, każda skóra jest inna, i zawsze są inne reakcje na dany produkt.

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Ale świetny, profesjonalny wpis! Bardzo mi się podoba :) ! Co do zestawu, nie miałam żadnego produktu La Roche Posay oprócz wody termalnej. Zainteresowałaś mnie żelem to twarzy - mam mieszaną cerę, która zmienia się jak w kalejdoskopie - raz jest przesuszona z widocznymi suchymi skórkami, a raz przetłuszcza i błyszczy się.. Stawiam na w miarę naturalną pielęgnację, ale chętnie wypróbuję żelu, gdy będą jakieś korzystne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa. ;)) Koniecznie czekaj na okazje i promocje, nie opłaca się kupować w normalnej cenie, tych produktów, a zawsze jeszcze dostaniesz dodatkowy prezent do zakupu. Warto również, zainteresować się olejkami myjącymi z BiochemiiUrody lub żelem myjącym Sylveco. ;)) Tak jeszcze dodatkowo polecam, bo czasami cena ma duże znaczenie ;)) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dosłownie tydzień temu kupiłam żel rumiankowy Sylveco, a co do Biochemii Urody bardzo chcę wypróbować olejek myjący - drzewo herbaciany lub olejek myjący w wersji "płatki róży" :) Może w końcu zdecyduję się na złożenie zamówienia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.