GUCCI RUSH 2 - WODA TOALETOWA

15:20 Ola Herman 5 Komentarzy

Lżejsza wersja Rush, zapach jest bardzo zmysłowy, rozgrzewający i chłodny zarazem. Bardzo lubię takie sprzeczności. To nadaje wyjątkowości. Mogę śmiało określić moje odczucia, jako nietuzinkowe, kobiece zapachy,zamknięte w słodkim opakowaniu. Przeznaczone dla dziewczyny delikatnej, ale twardo stąpającej po ziemi. Dla mnie, ta woda toaletowa jest nutą tej jesieni, codziennie rano, spryskana tym zapachem, czuję się o wiele bardziej pobudzona do działania. Tym bardziej, że kojarzę je z bardzo miłą dla siebie okolicznością. Przez co, ten flakon jest dla mnie pewną dozą miłości, przywracającą dobre wspomnienia, napełniające mnie energią na cały dzień.


Głowa: konwalia, narcyz, drzewo

Serce: róża, frezja, gardenia

Podstawa: dąb, porzeczki, piżmo 
A czym Wy pachniecie, tej jesieni ? Cudownej niedzieli, życzę. Pozdrawiam. ; )

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Mój wybór to Black Opium.
    Czy pojawi się tutorial o zrobieniu idealnej kreski ? Kochana czekam z niecierpliwością.

    Pozdrawiam wierna soupowiczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ; ) Ostatnio miałam przyjemność wypróbować Black Opium i byłam pod dużym wrażeniem. Na pewno pojawi się ten post, w planach na przyszły miesiąc Nie zapomniałam o nim. ;))

      Usuń
  2. Ale piękne opakowanie, przy nastepnej wizycie w drogerii muszę go powąchać, bo pierwszy raz go widze :) zapraszam do mnie http://cheekygirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy róż!:) U mnie króluje Gucci Guilty i Hudo Boss Night:) PS: w SP jest -35% na Yoskine:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło dostawać takie komentarze, czyli muszę biegnąć do SP, dziękuje kochana.;))

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.