INGLOT FLEXI PALETTE - MOJA OPINIA

19:06 Ola Herman 6 Komentarzy

Jeżeli jesteście makijażowymi freakami tak jak ja, to zapewne zrozumiecie moją nieodpartą radość z zakupu tej paletki. Paletki, którą sama stworzę, w której znajdą się same ulubione i funkcjonalne cienie, która będzie tylko i wyłącznie mojego autorstwa. 
cena - 35zł
wymiary - 16,5 x 11,5 cm

Niejednokrotnie, zdarza mi się kupić paletę cieni, w której znajduje może trzy, które regularnie używam. Jeśli mam być szczera, takie wydawanie pieniędzy na coś, czego do końca nie zużywam, przestało mi odpowiadać. Wiadomo, człowiek sugeruje się nowinkami, pojawiającymi się sezonowymi trendami. Jednak, ja postanowiłam zainwestować w cienie, które będą dopasowane dla mnie, które wszystkie będą znajdowały się w jednym miejscu,w mojej własnej paletce. To, daje nam bardzo duży komfort w czasie makijażu i przyspiesza cały proces.

Dlatego odkąd dowiedziałam się, że Inglot wypuścił na rynek, białą Flexi Palette, wiedziałam, że to nie może mnie ominąć i muszę ją mieć. 
Przede wszystkim, cenię ją sobie, za wygodę i funkcjonalność, jaką mi daje. Pozwala ona stworzyć, indywidualne kombinacje kolorów cieni na jakie mam ochotę, mieszcząc je, bezpiecznie w jednym miejscu. Gdziekolwiek bym ją chciała zabrać,jej wielkość, nie stoi na przeszkodzie. Nie tylko cienie mogą się w niej mieścić, również róże, bronzery, pudry... Czego same zapragniemy w danym czasie. ;) W dodatku, pięknie się prezentuje i wygląda bardzo elegancko na toaletce. Czegoż chcieć więcej.

Zobacz również:

6 komentarzy:

  1. Nareszcie Inglot poszedł w biel ! Te czarne palety były okropne - przyciągały wszystkie zanieczyszczenia ... a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opcja i rozwiązanie, ja jednak nie używam cieni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu również myślę o przeniesieniu swoich cieni do takiej palety. Prezentowana przez Ciebie wygląda bardzo estetycznie, nie jestem jednak pewna czy ten sposób otwierania/zamykania byłby dogodny dla mnie. Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Inglot Cosmetics from Majorbrands – it mixes both roguish and sweet characteristics and looks perfect! Hot fashion is always admirable.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz.

Thank You.